Hoi meiden, ik ben dan niet zwanger, maar wilde hier toch een vraag stellen. Ik heb colitis ulcerosa. Mijn vraag is of er nog meer meiden dit hebben en naast de 'bekende kwalen' ook meiden zijn die veel last hebben van hun maag? niet zozeer maagzuur, maar echt pijn... lig er soms krom van in bed. Ben er dan ook misselijk bij. Kan dit horen bij de CU? Bedankt alvast voor jullie reacties! xx Makkie
Ik heb ook Colitis. Daarbij heb ik ook lactose intolerantie en daarbij herken ik wel deze klachten. Maar dus niet specifiek als een klacht van Colitis. Zwaar zeg, alleenstaand met 3 kids en dan ook nog Colitis. Denk je ook heel goed aan jezelf? Succes en sterkte!
Chebu, wat een lieve reactie, dank je! ik pas goed op mezelf hoor! mmmm okee... nou lactose intolerantie zou het bij mij in iedergeval niet kunnen zijn... denk ik. Ik heb er onregelmatig last van, paar keer per maand en waarom of hoe het komt daar kom ik maar niet achter....
dat is een goed idee ja. Moet er as donderdag heen voor controle en onderzoek. Hoe ernstig heb jij het? ik heb constant wel 'last' er van op de manier van afvallen en niet kunnen aankomen, moe zijn en buikpijn. Een echte serieuze opvlamming heb ik nu sinds de diagnose vorig jaar 2 keer gehad (dat ik echt ziek ben). Ben nog erg onbekend verder met alles.
Ik hb sinds 2006 Colitis. Op dit moment was mijn laatste opvlamming ongeveer 1,5 jaar geleden. Ik heb er ook reumatische klachten en huidklachten door gekregen alhoewel ik nu een medicijn slik dat zowel de Colitis als ook,de reuma onderdrukt. Dagelijkse klachten heb ik op het moment gelukkig niet maar in het verleden had ik cyclus klachten (zeer onregelmatig), reuma, constant buikpijn en moeheid. Wat rot van die opvlammingen. Als je er eenmaal midden in zit, dan vind ik het wel moeilijk om te onderdrukken met medicijnen maar dat komt ook deels omdat ik dan reuma krijg. Op dit moment ben ik helaas op het punt gekomen dat stoppen met medicijnen gelijk reumatische aanvallen en opvlammingen betekenen.