Wie weet er een leuk thema voor oud en nieuw. Vorig jaar hadden we glitter and glamour. Er zitten mensen bij die het super leuk vinden om zich te verkleden maar ook mensen waar get niet perse van hoeft. Ook om er dan een activiteit aan te koppelen. Vorig jaar bingo geregeld en karaoke. Dus ben benieuwd. Is best een grote groep
Black & white party Black & gold party Disco Winter wonderland (en dan buiten activiteiten) Pyjama party (deze zou mijn voorkeur hebben!)
Ik zag pas wel een leuk thema voorbij komen, kleur. Iedereen was een bepaalde kleur en moest zich daarin kleden maar ook snacks en drinken voorzien in die kleur. The great Gatsby, beetje cliché misschien maar wel leuk maar dat gaat vooral om het verkleden wel Beetje competitie erin steken, elk (koppel) kookt een gang en krijgt een score van de rest. De winnaar krijgt een fles Cava of iets dergelijks Spelletjesavond, pictionary met woorden die bij die vriendengroep passen, oude spelletjes zoals een sjoelbak
Ik zou iets met goud en zwart doen. Vind ik altijd passend bij oud en nieuw! Kunnen mensen met weinig interesse om zich te verkleden gewoon iets zwarts aan doen, met een gouden tasje, pumps, stropdas of ketting. En mensen die er wel van houden zich ook helemaal uitleven!