Wat vinden jullie. Als opa en oma het ene kleinkind wel iets geven voor Sinterklaas en het andere niet?
Dat vind ik niet kunnen... Voor allemaal een kadootje of voor niemand, maar voor sommige wel en sommige niet vind ik echt niet kunnen.
Dat is in mijn ogen niet eerlijk!! Als opa en oma toch wat willen geven moeten ze elk kleinkind iets geven!!!
Ze viert het niet met ons (te veel drukte enzo... kan ze niet aan). Maar ik hoorde net dat ze het wel met anderen viert en haar andere kleinkids dus wel iets geeft. Wij hebben er nog niks over gehoord.
Nou ze MOETEN helemaal niks. Maar als ze dan toch iets willen doen, dan lijkt het me handig om ze allemaal iets te geven ja.
O dat is echt heel gemeen! Daar zou ik persoonlijk iets van zeggen. Weet wel dat toen ik niet meer geloofde opa en oma wel wat voor de andere kochten met sinterklaas en mij werd dan met kerst wat gegeven en hun dan niks maar hun waren niet bij onze kerstviering en wij niet bij hun sinterklaas viering
Maar dus ook als je het apart viert met z'n allen? We zijn dus niet allemaal tegelijk bij elkaar maar de kinderen vieren het apart.
Vind ik wel ja. Of allemaal wel, of allemaal niet, ook als je het niet tegelijk viert! Kindjes hebben het natuurlijk helemaal niet door, maar als ouder zou het mij toch niet lekker zitten hoor.. Alsof de andere kleinkinderen belangrijker zijn ofzo..
Ja waarom niet, mijn zus doet niet mee met de sintviering maar die kinderen krijgen ook gewoon een kado voor hetzelfde bedrag als degene die wel mee doen, mijn ouders waren met zusje en nichtje een weekend weg en die mochten de schoen zetten toen kreeg ik kado's mee om zelf in de schoen te doen, het moet met zulke dingen wel,eerlijk blijven , want kinderen kijken daar toch op want op den duur horen ze het toch.
@minny dan nog kunnen ze dat niet maken vind ik, ondanks dat je het niet met elkaar/bij elkaar viert.
Nee hoor, het hoeft niet op de weegschaal. Het zou wat anders zijn als de een constant alles krijgt en de ander niet. Of als jullie het samen vieren en de een iets krijgt en de ander niets.
Ik zou echt wel boos zijn en mijn ouders hier op aanspreken.... Zou daar niet mee rond willen blijven lopen want zou me behoorlijk rot voelen als het mijn kind zou zijn die overgeslagen werd.
Niks, misschien hebben jullie kinderen al een andere keer een extratje gehad en zij niet of misschien krijgen jullie kinderen nog wel wat op een ander moment.