spoedpost bellen of niet?

Discussion in 'De lounge' started by tinkerbel, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ik ben vandaag bij de huisarts geweest omdat mijn dochter van 4 steeds zn jeuk heeft aan haar billen. De dokter kon niks vinden maar denkt dat het wormen zijn. Nu heb ik zn kuur gekregen van 2 pilletjes. Na het eten gegeven, gruis van gemaakt door de danoontje heen. Maar ze zit nubij ons twee huilen op de bank van de jeuk. Hadden die dingen niet allang dood moeten zijn. Weet niet zo goed te doen, spoedpost bellen? Voel me zo hulpeloo, ze vraagt maar steeds wanneer het stopt.

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wormpjes zijn juist s avonds het meest actief en jeukend. Ik zou denk ik even afwachten tot morgen. Zou een pcm helpen?
    Vaseline smeren rond de anus zou ook helpen.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

och wat ontzettend sneu! Om de spoedpost te bellen......tja, ergens is het geen spoed, maar ze heeft er duidelijk veel last van.....Ik zou denk ik gewoon bellen om raad.

4. hier is pas ook een topic over geweest, ik dacht toen binnen 48 uur.

succes en sterkte!

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ze ligt hier nu maar, ze is doodop. Ogen vallen steeds dicht en dan begint ze weer te schreeuwen en te huilen.

6. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Stond in het vorige topic hierover niet dat de billen insmeren met vaseline helpt tegen de jeuk bij wormpjes?Misschien een tip om te doen.

Sterkte!

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland