Ik ben vandaag bij de huisarts geweest omdat mijn dochter van 4 steeds zn jeuk heeft aan haar billen. De dokter kon niks vinden maar denkt dat het wormen zijn. Nu heb ik zn kuur gekregen van 2 pilletjes. Na het eten gegeven, gruis van gemaakt door de danoontje heen. Maar ze zit nubij ons twee huilen op de bank van de jeuk. Hadden die dingen niet allang dood moeten zijn. Weet niet zo goed te doen, spoedpost bellen? Voel me zo hulpeloo, ze vraagt maar steeds wanneer het stopt.
Wormpjes zijn juist s avonds het meest actief en jeukend. Ik zou denk ik even afwachten tot morgen. Zou een pcm helpen? Vaseline smeren rond de anus zou ook helpen.
och wat ontzettend sneu! Om de spoedpost te bellen......tja, ergens is het geen spoed, maar ze heeft er duidelijk veel last van.....Ik zou denk ik gewoon bellen om raad.
Ze ligt hier nu maar, ze is doodop. Ogen vallen steeds dicht en dan begint ze weer te schreeuwen en te huilen.
Stond in het vorige topic hierover niet dat de billen insmeren met vaseline helpt tegen de jeuk bij wormpjes?Misschien een tip om te doen. Sterkte!
Heb je al paracetamol gegeven? Dat helpt wel niet tegen de jeuk, maar daar slaapt ze misschien wat gemakkelijker door en eerlijk gezegd, denk ik dat dat één van de eerste dingen is die ze zeggen, zeker als je geduld moet hebben tot de medicatie werkt...
Ik ben bang dat jullie er vannacht even doorheen moeten. Wij hebben het hier ook eens bij de hand gehad en de hap kan echt niks doen. Wel gaf de arts aan dat jeuk erger is als pijn. Je kunt even vaseline smeren en haar tussen jullie inleggen. Het heeft wel even tijd nodig om zijn werk te doen.
Vaseline heb ik aangebracht tegelijk een zetpil gegeven. Maar een zakje snoep gegeven, ze had echt even een hekel aan me. Ga haar zo maar proberen naar bed te brengen, geen spoedpost maar.
Een teentje knoflook naar binnen duwen! Klinkt gek maar schijnt echt als een malle te helpen tegen de jeuk! Google maar eens Succes, sneu hoor!