Straatconfetti vol in het gezicht.

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Alaaf:D.

Vanmiddag stonden we lekker in het zonnetje naar de carnavalsoptocht te kijken.
    Op een gegeven moment zagen we een kereltje (een jaar of 8 ongeveer), allemaal confetti van de STRAAT, in z'n tuinbroek stoppen.
    Uiteindelijk zat zijn hele broek bomvol.
    Vervolgens liep hij op mensen af, die mee in de optocht liepen, en bombardeerde die confetti vol in hun gezicht:$.
    Zo deed hij dat bij ongeveer iedereen die in de optocht mee liep.
    Ok, dan is het nog best grappig als je er over nadenkt dat andersom, de optochtlopers, ook confetti strooien op het publiek, maar echt waar dit manneke gooide het gewoon vanaf 1 cm afstand vol in het gezicht.
    1 vrouwke stikte bijna:$.
    Mijn man begon allemaal complotten te verzinnen, van wat hij zou doen, als dat kereltje het bij hem zou flikken:p.
    Maar even serieus, als ouders laat je zoiets toch niet gebeuren!?
    Of vinden jullie dit bij carnaval horen, en zouden jullie er zelf wel om kunnen lachen?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik kan zelf niet zo om zulke acties lachen, zou het best vervelend vinden en zeker als het me zelf zou overkomen

3. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik ook niet.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Van zo'n afstand vind ik ook niet leuk. Had er ook wat van gezegd als ik zijn moeder was.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat die confetti van de straat wordt geraapt zou me niet zo storen, maar van zo dichtbij in het gezicht gooien is gewoon niet grappig. Je kunt niet altijd alles maken onder het mom van carnaval vieren..

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Zoiets zouden onze kinderen absoluut niet mogen doen. Hier wordt niets van straat gepakt en geen andere mensen lastig gevallen.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Als 1 van mijn kinderen dat deed dan vierden ze heeeel lang geen carnaval meer.

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had mijn kids wel wat anders gezegd. ik vind het niet normaal als die van mij dat zouden doen... Ik zou van tevoren al hebben gezegd dat hij niet zo dicht bij de straat moet gaan staan en gooien mag, maar niet in iemands gezicht.. gewoon wat strooien vind ik prima.. maar dit.. nee!

9. Niekepiek

Ja gewoon een beetje strooien vind ik ook geen probleem.
    Maar ik had mijn kinderen ook allang terug gefloten, als zij dit zo zouden doen.
    Ik stond er gewoon van te kijken dat niemand iets durfde te zeggen.
    1 vrouwtje had heel haar mond vol zitten met die vieze straatconfetti:$.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik kan uit eerste hand vertellen hoe het is om confetti van uit het publiek recht in je strot te krijgen. Bah jakkes echt wel.

Ik was 12 jaar en zat bij de majorette.s en wij gingen een lang weekend voor optredens in Frankrijk. Was nog een hele toer om mij van de leerplicht vrij te krijgen. Maar uit eindelijk mocht het. Maandags kwamen wij terug met de majorette.s van uit Frankrijk. De week daar voor last gehad van bronritus en miste nog wel de laatste training.

Op een zondag gingen wij mee doen met de carnaval.s op tocht en wij lopen lekker krijg ik toch een hap confetti in mijn strot nou stikte zo wat. Maar moest nog mee lopen in de pas van het ritme van de fanfare.

En tijdens deze tocht ben ik nog op mijn knieën gevallen . Het was mij het tochtje wel.

Ik als moeder als ik het had gezien van mijn kind had er wat van gezegd van je kan er haast in stikken en ik weet hoe het voelt en smaakt ( brrr bahhh).:)

11. Niekepiek

Ooh neee:$, hihi sorry maar ik moet toch een beetje lachen om je verhaal, ook al is het natuurlijk helemaal niet grappig als je het zo meemaakt, maar ik zie het gewoon helemaal voor me:p.

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Mijn kinderen zouden dat nooooooiiiit doen....:cool:

wij vieren nl geen carnaval;):p

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Door jou topic komt dit boven hwaha nu kan ik er ook wel om lachen toen echt niet snot naast mijn gezicht van het hoesten en niezen haha kreeg nog op mijn lazer van een van de begeleiders dat ik normaal mee moest lopen tjaaaaaaaa. Ze had niet gezien dat ik een hap confetti binnen kreeg brrr.

:D

14. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ja! Vind dat dus ook echt niet kunnen en zal even vertellen waarom :p
    Heb als kind een keer meegemaakt dat iemand dat bij mij deed. Nadat ik hem had geschopt en gekrabt lekker verder gecarnavalt.
    Die nacht werd ik wakker om te gaan plassen en deed het licht aan.
    WAAAH! Ik was blind aan 1 oog!!!! Tenminste... dat dacht ik...;)
    Zat er precies zo'n confetti'tje voor mijn pupil haha

15. Niekepiek

Whahahahaa agerum:p.
    Schrik van je leven :D hihi.
    Maar wat gek, dat je er toen pas achter kwam dat er nog iets in je oog zat.

16. Niekepiek

Haha leuk he al die herinneringen:D.

17. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Waarom zou dat erg zijn? Ik zie er geen kwaad in. Hoort ook bij carnaval.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Confetti middenin iemands gezicht gooien;) nee dan heb jij een raar idee van carnaval is.

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Carnaval is geen vrijbrief om alles maar goed te keuren! Regels zijn regels en andere mensen lastig vallen is hier ter strengste verboden. En ook iets van straat afpakken. Wij zijn streng en hebben normen en waarden, ook met carnaval.

20. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Ik zou niet willen dat mijn zoon dat doet. Carnaval moet voor iedereen leuk zijn. Iets wat op de straat heeft gelegen in je snufferd gegooid krijgen is niet mijn definitie van leuk.

Deel Deze Pagina