Ja hoor..... de post is net geweest en de eerste kaart is al binnen! Hangt al in een klein hoekje van de deur omdat het moest van dochter haha. Anders had ik m nog even weggelegd. Vind t erg snel! Hier gaan ze rond de 12e weg denk ik. Heb ze nog niet eens afgedrukt! Vandaag maar eens doen......
Wij hadden altijd de regel dat ze pas de deur uit konden als sinterklaas het land uit was. En ik sta daar nog steeds achter.
Ik heb alle kaarten al geschreven liggen.. Ze gaan hier ook voor rond de 10e de deur uit! Nog geen kerstkaart gehad.. Vind het altijd erg leuk maar i.d. eerst de Sint maar eens het land uit!
Wij hebben er ook al 1. Nou moet ik er wel bijvertellen dat het voor diegene ook direct hun verhuisbericht is dus das wel handig om op tijd te doen
Nou ik verstuur de kerstkaarten pas NA de sinterklaas.. Bij ons wordt kerstkaart ook kaartje met adreswijziging dus moet eigenlijk wel wat eerder verstuurd.. Maar goed, zie wel hoe het loopt
bij ons komt er bij de kerstkaart een verjaardaguitnodiging voor de 1e week van januari, dus dat kan ook nog over 2 weken
Hahaha dat ben ik dus en idd is het omdat we rond de 20 december de kleine verwachten maar heb al 3 dagen lichte weeén in de avond/nacht! en we wouden niet het erbij op de geboortekaart zetten dus dan maar eerder anders vergeet je het misschien mocht de kleine er dan net zijn.
hier was het 7 jaar geleden zo. ik was op 8 december uitgerekend, ben 16 december toen bevallen, en heb apart geboortekaartjes en kerstkaartjes naar iedereen gestuurd, je wilt niet weten hoeveel enkele kaarten ik terug heb gekregen! vond ik toen echt niet leuk! feliciteren ze je met je dochter en op de andere kant schrijven ze, tevens fijne feestdagen....
Wordt toch steeds vroeger he. Ik heb ze van de week besteld. Hoop ze voor het weekend in huis te hebben, dan gaan we ze volgende week ofzo lopen. iig moet eerst sinterklaas geweest zijn. Ik werk bij Intratuin en verkoop dus al echte kerstbomen. eer dat het kerst is is bij mij het hele gevoel weg. Gelukkig kan ik nu sinterklaas vieren
nou....ik wilde er net ook bijna 1 meenemen! Maar dan gewoon buiten laten staan tot eind volgende week. Wilde t alleen maar doen zodat we straks niet in de drukte staan! MAar wist niet of die boom dat aan kon dus toch maar niet gedaan haha
Hier ook pas ná sinterklaas. Maar in sommige gevallen snap ik het natuurlijk wel (zoals hier genoemd zijn, logisch dat je het dan eerder doet.) Hier onze oudste op de 8ste geboren maar ook toen heel veel kerstkaartjes met nog even als extra een geboortewens erop.... erg jammer ook vond ik. Maar goed wat doe je eraan... niet iedreen denkt er hetzelfde over... miss maar goed ook alhoewel het in sommige evallen toch wel handig was om hetzefde te denken
roodkapje, zolang het niet vriest kun je de boom buiten laten staan, anders in de schuur. In veel zaken wordt de boom verplakt in een plastic hoes, deze moet je dan wel open knippen zodat de boom kan ademen
ik stuur geen kerstkaarten! hihih Vorig jaar ook al niet, dus zal er ook niet zoveel ontvangen! Maar vind na de sint toch wel een grens hoor! kus miek
Ik verstuur ze ook ergens volgende week denk ik. In verband met het werk van mijn zussen hebben wij Sint vorige week al gevierd, dus ik ben toe aan kerst. Neem geen kerstboom maar ga dit weekend wel alvast het huis een beetje versieren. Heb overigens nog geen kerstkaart gehad.