Collega die stinkt

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dan komt ze dadelijk binnen met een hele parfum fles over zich heen gegoten te hebben en hebben jullie last van overmatig parfum geur:D (grapje)

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik gok dat deze collega niet is op komen dagen vandaag.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ze is vrij vandaag morgen zou ze weer moeten werken.....

5. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Zoals je het trouwens omschrijft, zo'n zurige lucht, kan het best van haar kleding komen. Als je te veel waspoeder gebruikt gaan je kleren daar muffig en zurig van ruiken. Vooral donkere kleren, die stinken het ergst.

Mijn moeder had vroeger een donkerblauwe wollen trui en dat ding stonk een uur in de wind na het wassen. Het ergste was dat ze het zelf niet rook, maar mijn vader en ik wel! Vreselijk! Andere kleren hadden het ook, maar deze trui was echt het toppunt!
    Bij het wassen ging ze dus meer poeder gebruiken en meer wasverzachter en dat was dus net niet de bedoeling.

Te veel waspoeder zorgt ervoor dat je machine gaat stinken. Als er resten waspoeder tussen het manchet bij de deur van je wasmachine achterblijven gebruik je te veel. En op termijn gaan je kleren dus onwijs stinken!

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Daarom moet je regelmatig je wasmachine lekker laten draaien op 90 graden.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    juist...ik heb dat altijd met de donkere sokken van mijn man..hij werkt in de bouw en die schoenen van hem komt echt geen lucht in dus die stinken echt zelfs nog als ze eruit komen gelukkig nu niet meer sinds dat ik ze opspaar en tegelijk was:p

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    En dan wel minder poeder (of vloeibaar) gaan gebruiken.

9. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Hopelijk stinkt ze nu niet meer
    Jammer dat het op deze manier "opgelost" is, hehe

Even nog over die zoete lucht
    Suikerziekte, misschien?

10. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Haha ja ik moest ook wel even lachen! Herken het wel. Ik heb ook zo'n collega, hij kan er niets aan doen, zweet gewoon heel erg. We hebben het wel gezegt en nu maken we er een grapje van "hee hakan, lekker aant zweten jonge?"

Dus niemand die het echt erg vind. Daarintegen heeft iedereen wel wat. de een heeft zweetplekken terwijl je hem/haar niet ruikt. de ander heeft weer standaart vlekken op zn kleding, ikzelf loop altijd met een gekreukt blousje terwijl ik hem altijd strijk thuis. heel raar.

Maarja we porren elkaar op en niemand maakt het iets uit.

t is verder wel een hele toffe collega.

maarja dit verhaal helpt jou natuurlijk niet he hahaha, ik zou het gewoon zeggen maargoed dat is makkelijk gezegt, ik had het ook niet durven zeggen hoor.

aan de andere kant, als ik het was had ik het wel fijn gevonden als het gezegt werd tegen mij. dan kon ik er tenminste wat aan doen.

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ehm denk dat je recht voor de raap moet zijn maar niet met alle collega's erbij natuurlijk
    maar eerlijkheid duurt het langst en ik denk dat ze dat beter waardeerd dan al die ramen open en brise die jullie op het moment gebruiken om haar stank te verdoezelen..

12. Miniman

Miniman Niet meer actief

Wat erg lijkt me dat zeg bah. Leidinggevende zou ik zelf niet doen. gewoon apart nemen en het melden aan haar. Beter dan achter haar rug om naar een leidinggevende. Maar een hond op kantoor? Sinds wanneer mag dat??

13. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hoe is het eigenlijk afgelopen??

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ze was er vrijdag weer en ze had ineens nieuwe kleren aan een nieuwe jas enzo en ze stonk een stuk minder helaas is ze nu ziek dus ik weet niet of der hond ook minder stinkt ;)

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha wil je graag dat ze stinkt?

16. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    o ok, heeft ze jullie nog aangesproken over het gesprek?

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    het is nu bijna kerstmis... mss subtiel een mandje met geurtjes geven... deodorant, roll on , parfum, etc...

18. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Tussen minder en helaas moest een punt staan denk ik ;)

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha ik begrijp het! Maar ik las het gelijk op die manier, alsof het jammer is dat ze niet meer stonk... :D

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Whahaha dat was een TIEPFAUT ;)

Deel Deze Pagina