Collega liegt over ziekte.

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Goed gehandeld TS!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

TS je hebt het goed aangepakt TS

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heel netjes opgelost inderdaad

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik lees het topic pas net (en ook niet helemaal), maar ik vind dat je het heel netjes gedaan hebt. Dankzij jou hoeft je collega niet meer te liegen en kan er wat gedaan worden zodat ze met meer plezier haar werk kan doen. (En evt meer uren voor jou)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Goed opgelost hoor. Sneu dat het zo gegaan is , ze moet de werkdruk wel echt enorm hebben gevonden om zoiets te doen.

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heel eerlijk gezegd? Ik vind die door jullie ´troosteloze reacties´ genoemd dus wel meevallen. Een aantal mensen hebben gezegd dat ze zich er niet mee moet bemoeien. Verder is er weinig troosteloos gezegd.

Wat me aan de andere kant dan wel weer opvalt, is dat als ts een opmerking plaatst dat ze het jammer vindt om voor een bemoeial te worden uitgemaakt, werkelijk iedereen met haar mee gaat waaien...

Ik blijf overigens bij mijn standpunt, je er niet mee bemoeien. Heel simpel. Ik noem je niet een bemoeial trouwens, ik zeg alleen dat je je er niet mee moet bemoeien. Nèt even een andere insteek. Tis maar hoe je de zaken leest of wilt lezen. Maar dat schijnt ook nogal eens een issue te zijn op dit forum.:D

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Netjes aangepakt!

8. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik heb wel het gevoel dat het meer geluk is dan wijsheid. Ik vind het ook bemoeierig dat het nichtje er steeds op afgestuurd wordt. Stel dat ze psychisch er nog meer doorheen zat en de druk en vragen echt niet aankon?

Ik zou persoonlijk ee voor kiezen om het probleem bij haar verzuimbegeleider te leggen. Dit heb ik gehoord, ik weet niet of het waar of niet waar is, het zijn niet mijn zaken maar wel die van je werkgever. Kunnen zij het uitzoeken verder.

Deel Deze Pagina