Voorweeen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mukkie11, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Hallo!

Graag zou ik willen weten hoe je kunt merken dat je voorweeen hebt, wat voel je dan?En vanaf wanneer kan je die verwachten?

Ik ben nu 33 weken ver. In het allerbegin van m'n zwangerschap heb ik veel menstruatie-achtige buikpijn gehad (ik heb altijd tijdens menstruaties erg veel pijn trouwens!) maar dit was omdat m'n baarmoeder groeide (nooit bloedverlies). Nu vraag ik me dus af of dit soort pijntjes ook voorweeen zijn? Ik voel het nog wel regelmatig vandaar...maar het is niet zo dat ik krampen heb, het is meer een zeurderig gevoel...of is dit nog steeds de baarmoeder?

Ik ben benieuwd of ik voorweeen ga herkennen??

Groetjes, Ilja

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Bij voorweeen trekt je hele baarmoeder samen, je buik word danhard en dit kan onprettig tot pijnlijk aanvoelen. Als je een zeurderige pijn onder in jebuik voelt komt dat van het oprekken van het onderste gedeelte van de baarmoeder dat vanaf 32 wkn plaatsvind.

Imke

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ok! bedankt voor de info! Dan ga ik me nog geen zorgen maken en lekker uitbuiken voorlopig!

Deel Deze Pagina