Ik denk ook dat het een typisch vrouwending is om daar moeilijk over te doen. En dat zijn dan natuurlijk de vrouwen die zelf geen bv hebben gegeven of niet willen gaan geven, die zoiets hebben van, met de fles worden ze ook groot (is ook zo natuurlijk, maar dat maakt bv natuurlijk niet onbelangrijk). Zo is dat op mijn werk ook. De mannen vinden het allemaal normaal en zijn zelfs geinteresseerd in hoe dat nou werkt, waarom je moet kolven enzo. En 1 van hun vond het juist heel goed dat ik borstvoeding gaf, het beste voor je kindje en ook goed voor jezelf! En dat voor een type flierefluiter van 27 jaar!
ik heb een artikel; borstvoeding, waarom? daarom! op de kantinetafel gelegd, misschien dat iemand het nog eens wilt lezen en de stille hint snapt hihi.
wat een onbeschoft mens ook eigenlijk die collega van jou ik denk dat ik uit me naad was gegaan ofzo. heb tegenwoordig niet meer zoveel geduld, heb al mn geduld thuis nodig, hahaha maar das idd een goeie ja, om een folder neer te leggen, wie weet krijg je daar nog wat reactie's op. hopelijk zijn die wel leuk! en vooral doorgaan met je kleintje voeden. nu met nóg meer plezier
zouden ze daarin geinteresseerd zijn dan, ik zou dit niet doen en het gewoon laten rusten.... zo hebben ze alleen meer om over te roddelen, niet?
ja dat is ook zo maar denk dat het toch wel gelezen zal worden, dan lekker roddelen en dan toch denken; hmmm die bv heeft toch wel voordelen, ook voor hunzelf.
@mwjalloh: lekker irritant, zo'n houding. Nouja, idd maar boven blijven staan en van je af laten glijden... als zij zo moeilijk wil doen hierover, kost het uiteindelijk haarzelf het meeste energie, (hihi). Ik heb gelukkig collega's die juist allemaal vinden dat kolven helemaal de goeie keuze is... weet niet of dat ligt aan het feit dat ik binnen een christelijke organisatie werk, maar eigenlijk iedereen vindt dat een kindje zo lang mogelijk borstvoeding moet kunnen krijgen, (tja, zo heeft God het gemaakt uiteindelijk he? ). Erg fijn,
Toch heb ik zoiets van: Wat zou erachter zitten dat ze zo kortaf en bot reageert?!? Heeft ze zelf geen bv kunnen geven? Kan ze geen kinderen krijgen? Wat is haar motivatie hiertoe? Het is geen reden om iemand te laten stoppen met bv, maar er kan wel meer begrip van en naar beide partijen komen... Vaak is het zo dat wanneer er iets bespreekbaar gemaakt wordt en je weet wat er werkelijk speelt (als dit zo is) dat er dan ook een soort van vertrouwensband ontstaat... En idd ik vind het ook knap dat je het persoonlijk aan je collega hebt gevraagd en idd ik zou het ook duidelijk aangeven dan wanneer je gaat. Maar je hebt er recht op... dat is zeker! Al zullen er wel grenzen zijn.. maar ik heb niet het idee dat jij de grenzen overschrijdt...