Getver de getver. Klinkt idd als vaginosis. Dat je op die stoel bent gaan zitten. Ben blij dat het nu besproken is, en hopelik helpt het wat. Denk dat ze echt even haar huisarts moet zien. Klinkt als vaginose, en dat behandel je alleen met anitbiotica.
Goed dat je door gepakt hebt. En zo zie je maar weer dat die collega niks doorhad en er best wat aan wilde doen. Ik hoop trouwens dat het ook voor je manager een leermomenten is geweest. Want die zag er zo te lezen wel heel erg tegen op.
Wat goed! Waarschijnlijk vond je leidinggevende het erg moeilijk maar wat moet dat moet. Apart dat je collegahet nooit gemerkt heeft. Merk je al verschil?edit kan natuurlijk nog niet het is zomdag. Ben benieuwd of je verschil ruikt.
Wat goed van je! En ook goed dat je leidinggevende hierop is aangesproken (slecht wel dat hij het nog zo lang heeft uitgesteld..) En dat je hem het hebt laten oplossen zonder jou erin mee te trekken. Goed om te weten dat je haar hier in het vervolg op kunt aanspreken als het weer zo is. Nou ja, eind goed al goed gelukkig
Eens, dat vind ik niet aan jou TS. Ik lees net dat de leidinggevende een gesprek met haar heeft gehad, wat fijn. Hopelijk ruikt jouw collega snel wat beter. Ik kan me haar reactie ergens wel voorstellen, dat ze het fijn had gevonden als jij/jullie het persoonlijk tegen haar hadden verteld. Maar hoe zeg je zoiets en ik kan me echt niet voorstellen dat zij zich niet bewust was van haar geur.
Dit. Wat een slapjanus van een manager zeg, die zou echt nog wel stevig gesprek krijgen met mij. Sneu voor je collega TS maar wat fijn dat ze het zo goed heeft opgepakt. Hopelijk gaat het snel beter met haar, zowel qua gezondheid als privé met haar moeder.