collega stinkt erg naar zweet

Discussie in 'De lounge' gestart door Blue Bird, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

haha zie net dat je het haar al verteld hebt, wat een reactie zeg -.- ze zou juist blij moeten zijn, nu weet ze dat andere mensen denken dat ze stinkt en doet ze er dus niks mee :/ vind het maar raar

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Goed dat je het gezegd hebt. Over haar reactie, ik denk dat ze heel erg geschrokken is. Sommige mensen reageren beschaamd, anderen verdrietig en weer anderen kwaad/boos. En later gaan ze erover nadenken, wat er eigenlijk gezegd is. Het is natuurlijk best heftig wat er even tegen je gezegd word, als je het zelf niet door hebt.
    Ik zou haar nog een weekje geven om bij te draaien. Ik ben benieuwd.

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een reactie! Maar aan de andere kant kan ik me het ook wel voorstellen dat ze zo reageert. Ze voelt zich waarschijnlijk gewoon beschaamd en dan is vaak een eerste reactie om gelijk van je af te bijten. Hopelijk draait ze gewoon bij en let ze wat meer op haar lichamelijke verzorging. Mocht het nou blijven en merk je dat ze er niks aan doet, dan zou ik zeker een melding maken bij je leidinggevende. Ik bedoel..je kan je toch niet goed op je werk concentreren als iemand continu stinkt :)

4. Skye

Skye Niet meer actief

*Sorry*

Whahahahahahaha, die reactie van je collega!! Om het nog even net iets erger te maken hahahaha! Sorry, toen ik het las kwam ik gewoon niet meer bij!!

En 1 voordeel, jij hebt het in ieder geval gezegd en ze is nu boos op je........dan zal ze ook wat minder dicht bij je komen zitten.

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Met lunch zekers.... die gaat altijd lunchwandelen. Dus da's 1 ding wat zeker is. Maar als ik een keer met haar moet samenwerken... getsie nee zeg... dan vraag ik wel aan m'n baas om 't een andere keer mag en als ik 't alleen mag doen....

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bij mij eerder 12 dan 48 hoor!:) ben ook zo'n enorme stinkzweter:x Heb dus ook al verschillende keren opmerking over gehad. Heb al zovaak andere deo gebruikt, elke dag sowiso schoon shirt, douchen en dan nog... Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu niet meer werk...

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    En volgens mij mag een werkgever daar wel degelijk iets van zeggen, want het is een belasting voor anderen en totaal niet representatief. En zij kan er dus wel iets aan doen, of het helpt weet je niet...
    Ik trek ook wel eens twee keer dezelfde kleren aan maar dan mogen ze niet naar zweet ruiken dan verdwijnen ze direct naar de wasmand.

8. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik leef met je mee >.< vervelend is het zeker

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

knap dat je er wat gezegd hebt, ze kon er duidelijk niet mee omgaan dat ze hierop werd gewezen.
    doet me trouwens denken aan de week dat ik in utrecht in het ziekenhuis gelegen heb, hier was ik opgenomen ivm dreigende vroeggeboorte. Op mijn zaal (van 4 p) lag een meisje dat enorm stonk. zelfs de zusters wisten zich er geen raad mee, maar ik moest de hele dag en nacht in de stank liggen. als ze naar de wc geweest was of had gedouched dan kon ik wel overgeven van de stank. ieeeeeeeuw
    de zusters hadden een bepaalde spray dat de stank neutraliseerde, (misschien ff bellen met de afdeling van UMCU;))
    maar zij trok gewoon geen schone kleding aan.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ooooh, wat een reactie! Misschien is ze erg geschrokken en trekt ze wel bij als ze eens echt gaat inzien dat ze zo ruikt.
    En dat gelul dat jullie niets met haar persoonlijke verzorging te maken hebben, kom op, jullie moeten in die meur werken. Denk ook niet dat zij het op prijs zou stellen als jij bijv. de hele dag scheten liet. Je kunt je werk toch niet goed doen als je misselijk wordt van die lucht en bovendien vind ik het tegenover klanten (weet niet of die ook bij haar op kantoor komen) al helemaal niet kunnen.

11. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland

ik zou echt seneo 5 proberen! werkt erg goed! als het niet werkt krijg je zelfs je geld terug

12. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Collega's van mij ook. Is net een rotte visgeur. bah.
    Ik begrijp niet dat ze het niet ruiken van zichzelf.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hoe is het met de zwetende collega, heeft ze ondertussen het licht alsnog gezien en trekt ze schone kleren aan of stinkt ze gewoon lekker door?

14. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ik zou er ook moeite mee hebben, om het te zeggen. Ik zou dan een lekkere deodorant kopen!:D

Het is heel moeilijk als een collega stinkt en ze komt heel dichtbij je staan.
    Mijn collega at een paar weken terug salade met rauwe uien erin! S' ochtends vroeg en ze zat tegenover mij te eten! Ging zowat over mijn nek!

Succes!!

Liefs,

Deel Deze Pagina