Echt, ik voel me superdom maar normaal gesproken heb ik blokjes spinazie a la creme. Nu stond er nog een pot roomspinazie in de kast maar ik weet niet hoe ik het klaar moet maken. Kan ik er gewoon water opdoen en een half uur laten koken of moet ik er wat anders mee doen? Alvast bedankt!
Een pot? gewoon opwarmen? Een half uur laten koken zou ik met verse spinazie al niet eens doen Dan heb je het volgens mij echt compleet tot snot gekookt...
Pot open draaien en dan in een pan overgieten, vuurtje aan en een paar minuutjes (dus geen half uur) verwarmen. Niet laten koken. Klaar. Geen water erbij gooien...
Volgens mij kun je dat gewoon opwarmen hoor! Staat er niks op pot? Ik heb zelf wel eens roomspinazie van HAK, die hoef je alleen maar op te warmen?!
Iets wat in pot of blik zit, hoef je niet meer te koken. Dat hebben ze al voor je gedaan! Jakkes, moet er niet aan denken dat je een pot roomspinazie nog een halfuur gaat koken, haha!
Spinazie koken? Nooit van gehoord. Moet zelf overigens niet van spinazie in potten weten (sowieso bijna geen enkele groente). Hier enkel spinazie uit de diepvries of verse.
Verse spinazie wordt over het algemeen gekookt. Zo wordt je diepvries-spinazie in de fabriek ook bereid. Je kunt het ook wokken/roerbakken.