Waarschijnlijk wel. Zowel overheid als bedrijfsleven kunnen er behoorlijk wat van. En niveau van het personeel maakt absoluut niet uit heb ik gemerkt (sterker nog op een behoorlijk chique kerstborrel gebeurden dingen). Was maar goed dat bij dat soort gelegenheden niet overal partners bij aanwezig zijn.
Echt onzin! Als man zijnde hoor je zeker in de situatie van ts respect te tonen voor je vrouw. Draagt al 38 weken HUN kind en het zware werk staat haar nog te wachten. Een man kan dan niet verwachten dat ze elke avond in een hip lingerie setje op hem ligt te wachten. En dat hoeft hij ook niet na de bevalling gelijk te verwachten. Hallo, mag een vrouw ook nog herstellen en wennen aan de hele nieuwe situatie. Vreemdgaan is nooit goed te praten. Is het minste wat je iemand aan kan doen in een relatie!
Jij blijft maar hameren op dat uitgezakt op de bank zitten. Daarmee geef je mij het gevoel dat je toch een deel van de schuld bij ts legt. Ze zou hierdoor helemaal in de stress kunnen schieten, want oh nee, zie ik er wel goed uit? Want anders staat er een andere vrouw met open armen op mijn man te wachten... Zij mag de komende weken gewoon in de kreukels liggen, ze draagt zijn kind, ze heeft een bevalling voor de boeg. Kom op zeg. Als door een paar weken niet tip top eruitzien je je al zorgen moet gaan maken over je relatie zit er iets faliekant fout hoor. Als de man van ts ingaat op eventuele avances van die collega is dat 100% ZIJN fout en niet die van ts.
Klopt, op genoeg kerstborrels gebeurd genoeg. Maar ts is 38 weken zwanger. Als ik naar mezelf kijk na mijn eerste bevalling, ik kon niet eens normaal naar de WC. Als mijn vent dan tijdens een kerstborrel met een collega had lopen flikflooien, dan was het heel snel einde relatie geweest. @ts, ik zou je onzekerheid en zorgen uitspreken. Je partner is ook geschrokken van de situatie en daar eerlijk over geweest naar jou. Ik denk dat het heel goed is om dat ook vanuit jouw kant te benoemen. Lijkt me niet meer dan normaal in jullie situatie.
Wouw waarom zou je iemand (die hoogzwanger is) onnodig bang maken dat haar man haar verlaat of vreemd gaat? Hij is eerlijk en heeft het verteld, respect voor zo'n man en juist geen zorgen.
Ts neemt verder niet de moeite om te reageren. Misschien klopt er wel niets van aangezien het een nieuw account is...
Ik denk eerder dat ze zo geschrokken is van jouw reacties.... Of ze is inmiddels bevallen en zijn ze met zijn drietjes lekker op een roze wolk aan het genieten van hun gezin.
Ik denk dat ze niets meer durft te schrijven na het lezen van al jouw aannames. Je weet het wel weer lekker subtiel te brengen. @Vrolijkgrietje idd fijn dat hij het zelf benoemd, hopelijk kan je het los laten en je op de komst van jullie kindje focussen.