Bokito weer naar buiten

Discussie in 'De lounge' gestart door Jessica24, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
  2. Niet meer actief

    *gaap* dat beest rent nu al een paar dagen weer rond, komt zij met dr "headline" *lol*

    ;)
     
  3. Niet meer actief

    Fijn dat ie weer buiten kan zijn.
     
  4. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    :) :) :)
     
  5. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    11 weken is wel lang eigenlijk
    maar mooi om te zien dat hij met zijn familie weer maar buiten mag
     
  6. acire

    acire Fanatiek lid

    dacht dat het over Natasia ging :oops:
     
  7. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    whahahas :)
     
  8. Gorilla Bokito die een tijdje terug een vrouw zwaar verwondde, doet vanuit zijn verblijf in Blijdorp zijn relaas. De 23-jarige Laaglandgorilla uit
    Berlijn zegt dat hij heerlijk lag te relaxen in het zonnetje toen zijn dag
    werd verpest door een 57-jarige vrouw uit Zoetermeer. "Ik lag dus heerlijk in het zonnetje toen dat wijf weer voor mijn verblijf stond. Kijk, normaal hou ik wel van een teefje dat mijn aandacht wil, maar van 57-jarige mensen ben ik dus niet gediend he. Ik heb wel een reputatie die ik hoog moet houden."

    Bokito neemt de vrouw verder niets kwalijk. Hij is wel gewend dat hij moeilijk van vrouwelijke aandacht af komt. "Maar ja, vrijdag ging ze dus
    iets te ver. Plotseling gingen er een paar kleine ventjes stenen naar mijn
    kop gooien. Ik had al vaker bij de directie aangekaart dat er eens gesproken moest worden over een dierentuinwet, maar ja, veel gelul in de politiek, maar voorlopig blijft dat stenen gooien maar doorgaan. Nou zag ik dus ook nog eens dat wijf weer naar me lachen en dat was de spreekwoordelijke druppel."

    Bokito nam een enorme aanloop en sprong 3,5 meter over de sloot die hem van het publiek moest scheiden. "ja, leuk zo'n greppel, maar ik had dus al lang door dat ik daar wel overheen zou komen. Luister, die verzorgers zijn allemaal toffe peren, snijden je appeltjes, wassen wat bananen, dus ik blijf al jaren netjes op dat eiland zitten. Maar ja, Feyenoord had ook al een kutseizoen, dus ik was net wat geprikkelder dan normaal. En als je dan hoort dat ze Co Adriaanse willen halen, zo'n griet je lastig blijft vallen, die dierentuinwet op zich laat wachten en van die koters stenen gooien, dan ga je! Je bent een Rotterdamse zilverrug of niet!"

    Na zijn sprong greep Bokito de 57-jarige vrouw en verwondde haar ernstig. "Ernstig, ernstig, kijk, zij wil aandacht van een gorilla. Dan geef je die op een gorillawijze, is het weer niet goed. Toen ik door had dat ze niet zo goed reageerde op mijn antwoord ben ik netjes van haar afgestapt en naar de kantine gelopen om een pilsje te drinken. Toen ik daar aankwam bleek dat ze de tap hadden dichtgegooid. Ja, dan breekt er echt iets."

    Bokito werd door een dierenarts verdoofd, nadat hij eerst een chaos had
    aangericht in het cafetaria. "Ook weer zo'n reactie. Als ze me nou netjes
    hadden gevraagd of ik terug naar dat eiland had willen lopen had ik dat ook wel gedaan. Nee hoor, schieten ze gelijk weer zo'n pijl in je reet."

    Bokito is erg boos en overweegt een schadeclaim in te dienen. "Luister, ik
    ben helemaal niet moeilijk. Maar je moet goed begrijpen, eigenlijk hoor ik
    in het regenwoud in Afrika te wonen, daar heerst een hele andere cultuur.
    Dat moet je respecteren. Maar goed, ik ben redelijk geintegreerd. Maar dat vrouwen zo respectloos met je omgaan doet pijn, heel veel pijn. Ik overweeg dan ook een flinke claim in te dienen voor de opgelopen emotionele schade."

    Ook diergaarde Blijdorp zal meer van Bokito horen. "Ja, ook hen neem ik het een en ander kwalijk. Ik vind dat ze best een limiet mogen stellen op de Kwantiteit en kwaliteit van de bezoekers die langs komen. Het is toch van de zotte dat sommige mensen iedere dag langskomen? Op den duur word je daar toch knettergek van. Het is dat mijn schoonmoeder nog ergens in Kameroen door de bossen rent, maar voor je het weet staat die hier ook voor de deur."

    En ook Feyenoord kan een claim verwachten. "Ja, zij ook. Het is al geen
    lolletje om hier te zitten in dat druilerige Rotterdam, maar dat wanbeleid
    in de Kuip is ook niet normaal. Dat maakt de zondag, als het al drukker is
    in de diergaarde, niet leuker. Steeds meer Feyenoorders gaan op zondag
    liever naar Blijdorp dan naar de Kuip. Bedankt! En dan mag ik wel een uit
    het regenwoud komen, van Bosz hou ik niet!"
     
  9. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    :)
     
  10. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Hahahahaaha hij is leuk :D
     

Deel Deze Pagina