Vroeg testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AmberS, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje,
    hoe denken jullie over vroeg testen? Ik zit nu op 7 dagen dpo, en ik kan vanaf a.s maandag 11 November een vroege test doen.
    Ik weet alleen niet of ik dat wil doen, omdat het ook kan zijn dat je zwanger bent en het dan nog niet ziet, en dan weer helemaal teleurgesteld hebt..

Ook vroeg ik me af wat de beste zwangerschapstesten zijn?
    Ik zit er over te denken om die van sensitest te bestellen, want mijn ovusticks daar ben ik ook heel positief over.

:)

2. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hoi. Ik kan ook nooit zo goed wachten. Ik had action testen gehaald en op 11 dpo voor het eerst getest. Het was echt heel licht maar er was een streepje te zien. De dagen erna steeds duidelijker. Ik vind die testen zelf heel fijn en omdat ze zo goedkoop zijn kun je elke dag een testje doen :-D de meningen zijn verdeeld over alle testen dus als jij die je nu hebt fijn vindt dan houd je die toch aan.
    Als je je geduld kunt bewaren dan is 14 dagen Dpo eigenlijk het beste. Dit om teleurstelling voor een vmk te voorkomen.
    Succes!

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Eigenlijk is het het best om te wachten tot je NOD.
    Maar goed, moet je horen wie het zegt.. want ik kan nooit wachten!
    Ik neem me altijd voor om later te testen, maar lukt me niet :p

Weet je zeker dat je je eisprong hebt gehad?

4. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik kon ook niet wachten en heb 4 dgn voor NOD getest.. en die was negatief! En 2 dgn na NOD positief getest.. dus zou toch wachten tot NOD..hoe moeilijk t ook is.. (uit ervaring ;))

5. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Vroeg testen is zo verleidelijk! Ik neem mezelf altijd voor rustig te wachten tot mijn NOD, maar houd dat niet lang vol. Nadeel is natuurlijk dat het testen op aantal dagen voor NOD alle kanten op kan gaan, want zelfs bij een positieve test kan het nog 'misgaan' en bij een negatieve test kan hij een paar dagen later toch weer positief zijn.

Ik snap je helemaal, maar er is geen touw aan vast te knopen!

Hoor veel goede en betrouwbare verhalen over de Kruidvat (2v5) testen. Niet duur en betrouwbaar. Ik heb de Clearblue testen sowieso thuis liggen..om de prijs hoop ik dan dat ik ze zo lang mogelijk tot NOD kan laten liggen :p

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zeg niets :p

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    hahaha nee zeg jij maar niets.
    Ik heb altijd omo wit..behalve toen ik zwanger van dochter was. Toen had ik 9 dpo al duidelijk posi testen.
    Joh...niemand die het weet...niemand die het merkt...

Als jij op een stokkie wil plassen zeg ik ga los :D
    We weten allemaal dat negatief positief kan worden en positief en negatief einde kan hebben. (oeh dat klinkt diep)

8. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Haha bedankt voor de reacties dames!! Ik had me zelf ook voorgenomem echt minimaal tot mn NOD te wachten.. maar ben bang dat ik indd toch eerder op n stokkie ga plassen hihi!!

Deel Deze Pagina