Collega zwanger... vind het erg moeilijk...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lieselot, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lieselot weet ze het van jou? Zo ja dan vind ik het heel raar, ken genoeg mensen die niet in de mmm zitten maar die wel automatisch rekening houden!

Misschien moet je het eens zo zeggen zoals je het schreef. Je hoeft het niet onaardig te zeggen maar gewoon als opmerking, mocht ze had dan niet begrijpen dan is het echt stom wijf! haha ik denk ik zeg het maar even voor jou in de plaats!

2. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    He Linda,

Ja, ze weet het zeker van mij... al mijn collega's weten het...
    Maar ze is natuurlijk erg in de wolken (logisch natuurlijk, zou ik ook zijn) en ze wil er graag over praten...
    Maar moet ze dat nu steeds bij mij in de buurt doen? pfffffff

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zucht :(

4. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Vandaag gewerkt, maar gelukkig was mijn coll. eerder naar huis gegaan en heb haar dus niet meer gezien...
    Moet zeggen dat dat veel relaxter werkt hoor, word er tenminste niet de hele tijd mee geconfronteerd.
    Toen ik gisteren thuis kwam van mijn werk heb ik eerst maar eens een poosje in de armen van mijn vriend gehuild, dat luchtte gelukkig wel op :)

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    aaahhh lieselot heavy hoor, mijn vriend en ik zeggen ook wel eens, als de wereld om ons heen af en toe nou eens stil stond dat zou het heel wat makkelijker zijn!

wel iets liefs, we kregen een kaartje van vrienden als steuntje na de mislukte ivf, had hun zoontje op het kaartje gezet: 'kom lieve baby, gauw! dat vonden we dan wel weer kei lief!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Herkenbaar dit...maar soms zijn vrouwen echt egoïstisch hoor...

Ik werk in het onderwijs en heb op dit moment nog geen vaste baan. Zit er wel aan te komen en de kinderwens was zo groot dat we een jaar geleden wel begonnen zijn...
    Inmiddels hebben we afgelopen woensdag gehoord dat gezien het aantal zaadcellen van vriend, alleen ICSI een mogelijkheid is...

Nu val ik nog heel veel in en in augustus 08 ben ik begonnen in groep 1, vervanging van een zwangerschapsverlof...in december ging ik naar groep 4, vervanging van een zwangerschapsverlof en kan daar ook parttime blijven tot de zomervakantie...en daarna...ga ik naar groep 6, vervanging van een zwangerschapsverlof...
    Ppfff..kan gelukkig nog wel blij zijn voor ze, want we zijn nu zelf net een jaar bezig, wij zijn gelukkig vroeg de molen in gestapt.
    Maar het wordt wel steeds moeilijker hoor...
    En ook in mijn vriendengroep zijn er veel meiden die zwanger zijn of al kinderen hebben...

Ze weten gelukkig bijna allemaal van onze situatie af en de meesten kunnen er aardig rekening mee houden. Zat laatst huilend bij een vriendin mijn verhaal te doen, zij is zelf in september bevallen, na 3 maand zwanger, en toen keek ze naar buiten en zag ze een vrouw en zegt ze: Hey, dat was mijn verloskundige, ze was heel aardig en zei dit en bla bla bla...
    ging ze zo een poos op door...was echt met stomnheid geslagen...
    kreeg een dag daarna ook een smsje van haar wat ze toch allemaal bij prenatal had gehaald!
    Maar we moeten maar zo denken, dat is hun gebrek en niet die van ons!

Meiden, veel sterkte!

Liefs Loesie

7. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Shocking Loesie, die reactie van die vriendin van jou :confused:

8. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ooch, das is inderdaad SUPER schattig! Dan smelt je toch helemaal!

9. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ben vandaag maar wat verder weg gaan zitten zodat, ik niet de hele dag in die "babypraat" zit...
    Meiden, wat is dit moeilijk, ik hoop maar dat ik over een tijdje wat beter mee om kan gaan!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sterkte meis!

Hier zaterdagavond ook weer shocking nieuws gehad. Een stel dat wij goed kennen, zijn vrienden en is ook een neef van mijn man vertelde zo hup uit het niets dat ze zwanger zijn. Wel ongepland. :( Gelukkig is het kingje wel gewenst maar waarom raakt iedereen zo hup zwanger terwijl wij er zo voor meoten knokken. Mannetje en ik waren en zijn weer heel verdrietig. Elke keer als er iemand bevallen is denk ik, ok, nu zijn wij aan de beurt, maar elke keer is er weer eerst iemand anders zwanger. En dan denk ik ach tegen de tijd dat zij bevallen is ben ik ook wel zwanger, maar dat is tot nu toe ook nog niet gebeurd. Volgende week verjaardag waar dat stel ook komt (familieverjaardag) en ik ben nu al 'bang' dat ze het dan tegen iedereen gaan vertellen en wij ook allerlei vragen krijgen en leuk mee moeten kletsen. :(

11. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Zora,

Kan me voorstellen dat jullie verdrietig zijn...
    Het is zo oneerlijk dat wij er zoveel verdriet van moeten hebben en dat anderen inderdaad "zomaar" zwanger raken!

Zaterdag visite gehad van 2 vriendinnen die met de 1e poging kid al zwanger waren...
    Mijn vriend zat een poosje met de kleine op schoot en ik zag dat hij zijn tranen weg moest slikken :cry: , zo verdrietig om te zien...

12. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Zooo herkenbaar! Hoe vaak ik al in mijn omgeving zwangerschappen heb gezien waarvan ik dacht: als zij bevallen zijn, dan ben ik vast zwanger! Nou, echt niet hoor. Er zijn zelfs al vrouwen bij die zijn bevallen van een 2e kind en ik ben nog steeds niet zwanger. En hoe vaak ik denk: hierna ben ik degene die mag aankondigen dat we een kleintje krijgen! Maar nee hoor. Er zijn al zoveel kinderen geboren en ik hobbel nog steeds achter de boel aan. Zonder kind of dikke buik.

13. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Kop op meiden!TSJAKKAAAAAAAAAAAAAHHHHH!

:)

15. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ja ik doe mijn best ;) maar, mijn gevoel zegt steeds wat anders...

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dat weet ik ook wel hoor.´t Blijft gewoon moeilijk!

Deel Deze Pagina