ja die is best pittig. zeker nu ik hard moet leren overdag geen tijd voor dus alles in de avond uren terwijl je dood moe bent van de hele dag. maar nog een paar maanden en dan ben ik klaar
is het je tegen gevallen of viel het mee. heoveel uren heb je ongeveer nodig voor je huiswerk. en is het te doen savonds als de kids opbed liggen?
@Collega's, hoe deden jullie 't, zwanger zijn en werken? Vermoeidheid en misselijkheid begint hier flink toe te slaan. Vorige week 8 dagen werken was een ramp terwijl ik wel een stagiaire mee had. Met m'n leidinggevende overlegd, 'k hoef 's nachts niet meer op wacht, krijg bij voorkeur een stagiaire mee en ze proberen een kortere en gemakkelijke zorg voor me te regelen maar goed dat is altijd even afwachten. 'k Ga t proberen zolang mogelijk vol te houden maar gisteren had ik bijv. een dag waar ik niet vrolijk van werd als ik zo zou moeten werken (en dat zachtjes gezegd) Pfff.... vindt 't zwaar.. maar hopelijk voel ik me straks helemaal toppie!
ben de hele week thuis geweest met een te lage bloeddruk, durfde nog niet in de auto te rijden. morgen ga ik weer op wacht. t viel wel mee op zich. het is pittig als je in een gezin zit, na 8 dagen eruit komt, 2 dagen vrij en dan een volle week naar school. en dan 2 dagen vrij en dan weer op wacht. dat is pittig en doe ik liever niet.. maja