Oei oei oei, in de bezemkast... dat is dan niet erg proffesioneel. Oh, en om privé en werk nog meer gescheiden te houden even een tipje: maak geen kinky foto's met het kopieerapparaat Groetjes van Kiki PS Misschien overbodig: vrij veilig of vrij niet he
even hypothetisch bedacht maar stel het word serieus, en je baas komt erachter en wil dat er een jullie beiden zijn ontslag neemt omdat hun geen gedonder willen.... wat dan? Geloof me ik hoop dat jullie een leuk stel worden maar denk er wel over na wat de gevolgen mogelijk kunnen zijn, ik heb het namelijk een keer mee gemaakt en dat was niet leuk om te zien gebeuren. Dus mondje dicht tegen andere collega's niet eens een slecht idee?
Werk ging prima vandaag Geen geklef, niks tegen andere collega's gezegd... nou ja, hij kon z'n mond niet houden tegen 1, maar heeft alleen gezegd dat we een terrasje gepakt hebben En we hebben geen bezemkast hoor (en als die er wel was, hadden we er nog geen gebruik van gemaakt )
Haha, nou, ik ken iemand die bij een grote kopieermachinefabrikant werkt en die krijgen regelmatig meldingen van mensen die dus met hun reet door die plaat zijn gezakt hè!
Dat is hier gebeurd, en daarop hebben wij netjes gevraagd om ons de kans te geven te bewijzen dat het werk er niet onder zou lijden, etc. Die kans hebben ze ons (niet van harte, maar toch) gegeven. En nu werken we hier allebei nog, en niemand heeft problemen met ons. (Mijn vriend is zelfs beter gaan werken, nadat we iets kregen, haha)
lekker ervoor gaan meis! als het echt iets word en je baas vind het niets zoekt 1 van jullie toch lekker iets anders? banen zat
Ik zou ervoor gaan hoor.....alleen 1 dingetje waar je misschien wel over na zou kunnen denken....stel je voor....jullie hebben het geweldig..erg leuk, roze bril op maar helaas het gaat uit.....hoe ga je er dan mee om, want dan werk je ook samen daar en vaak gaat het in die gevallen toch niet goed. Maar ik wens je veel geluk!