Hoi, Er zijn vele Hema-fans op dit forum voor wat betreft de babyspullen, maar zijn er ook mensen die ervaring hebben met de geboortekaartjes via Hema? Ik merk dat dit een van de weinige sites is waar je het kaartje echt met achtergrond en alles precies zo kan maken als je wilt. Bij andere sites is het vaak meteen duur, of heb je toch een beperkt(er) aantal mogelijkheden voor wat betreft achtergrondafbeeldingen. Ik heb wel goede ervaringen met de fotoalbums van de Hema, maar dus niet met de kaartjes. Wie heeft er wel ervaringen met de kaartjes van de hema?
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb net even wat geprobeerd. Het werkt inderdaad goed, maar een nadeel is dat de levertijd 4 werkdagen is. Dat vind ik wel erg lang. Ik bestel mijn kaartjes bij kaartje2go, daar kan je het ook helemaal naar je eigen stijl aanpassen.
Wij hebben de uitnodigingen voor Lucas' eerste verjaardag via de HEMA software gemaakt. Ze waren erg mooi. De levertijd is idd misschien voor geboortekaartjes wat lang, maar wie weet vind je dat geen probleem. Beviel mij prima hoor!
Bedankt voor jullie reacties! Vier werkdagen vind ik op zich niet zo heel erg, ik heb met andere dingen wel goede ervaringen met de levertijden, albums en foto-kado's zijn altijd op tijd klaar, en vaak ook nog eerder dan ze op de site vermelden. Belangrijkste is of het er een beetje mooi uit komt te zien, maar zo te lezen zit dat wel goed!