Wij willen met het lange hemelvaartweekend misschien met onze twee kinderen een paar dagen er tussen uit. Meestal gaan we naar Landal oid, maar we willen nu wel een keer iets anders. Heeft iemand nog tips voor leuke vakantieparken / hotels etc.. die ook niet al te prijzig zijn?
Een huisje of een stacaravan op een camping is mijn grootste tip. Campings zijn voor kinderen fantastisch!
Wij gaan dan naar het park van Roompot Kronenburger see. Is voor ons nog geen 3 uur rijden en het voelt echt als vakantie. We zijn hier al 2 keer eerder geweest. Er is heel veel te doen in de omgeving.
Wij vinden camping Landal Coldenhove geweldig, gaan wij weer heen met Hemelvaart. Maar goed geen Landal dus, camping Terspegelt in Eersel is ook erg leuk met vanalles erop en eraan. Maar ik vraag mij af of er nu nog makkelijk iets te boeken is, het is over 2 1/2 week al Hemelvaart.
Roompot heeft ook leuke parken. Maar nu nog iets boeken voor het hemelvaartweekend? Volgens mij zitten dat soort parken al helemaal vol. De camping hebben wij in de herfst geboekt en was al ver vol.