jep wij zijn zeker verslaafd en de rest van mijn familie en al onze vrienden ook... We hebben als uitbreiding alleen steden en ridders. Van het kaartspel hebben we meerdere uitbreidingen waarvan ik tovenaars en draken het allerleukst vind! WIj zijn trouwens sowieso spelletjes gek we hebben een kast vol...
Ha, ha, wij hebben het ook en de meeste familie en vrienden vinden het ook leuk alleen jammer dat je het alleen met 3 of meer kan spelen. Daarom spelen we het niet zo vaak. Meestal op vakantie (met familie of vrienden). Hebben 1 keer een speciaal avondje geregeld maar ja dat kan ook niet zo makkelijk want je zit toch met de kleintjes. Wij hebben alleen de basis versie, maar spelen het niet zo vaak dus het blijft leuk.
Super Spel!! Ik heb het online spel als startpagina ingesteld en speel het bijna elke dag wel een keer. Ook hebben wij de bordversie maar jammer genoeg zijn er niet zoveel mensen in onze omgeving die het leuk vinden. Online heb je trouwens alleen het basis-spel en steden en ridders. gr. Sandra
Mooi he die koffers, ik wil er nu ook een voor het kaartspel. Hebben jullie hem ook besteld bij Benny de Haan? @ Molly: Je hebt ook het kaartspel dat kan je met zn 2en doen, ook errug leuk!!! Groetjes, Duveldraakje