Wie weet een leuke jurk of complete kerstoutfit in maat 50...?

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik heb al een aantal maanden geen nieuwe kleding gekocht.. En met kerst wil ik dus niet mijn oude kleding aantrekken..

Ik ben opzoek naar een leuk jurkje of leuke outfit voor de kerstdagen..
    Het mag ( moet niet ) strak zitten bij benen, borsten, armen .. Maar absoluut niet bij de buik.. En wel met wat decolleté ( want als het helemaal bedekt is tot de nek bijna, lijkt het nog voller allemaal )

Wie heeft er een paar leuke ideeën voor mij? ;) ( in maat 50... Soms 48)

Ik heb ook al zelf rondgekeken op internet, maar ik vind het erg moeilijk om een beeld te vormen van al die modellen in maat 38.. En hoe de kleding mij dan zal staan

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
  4. FairyLaughs

Dit is niet echt mijn stijl... Ik ben 183 cm lang en als ik zo'n jurk draag dan vallen ze meestal op zo'n lengte dat het er niet uitziet haha

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nee dat denk ik dan ook. Ik ben 163 cm en bij mij moest er zo'n 6 cm af, maar dan zou die voor jou nog te kort zijn.

Succes met zoeken.

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Waarom kijk je niet bij de H&M BB? Of bij de c&a, die gaan in de standaard maat al tot 48 en dan heb je daarnaast nog de xl lijn. En ulla popken (of hoe je dat schrijft) Of idd bij de wehkamp de great looks lijn. Ik heb maat 46/48 en bij deze winkels vind ik altijd wel wat moois. Ook voor grote maten lingerie kan je bij allen goed terecht (behalve de H&M)
    Succes! :)

7. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb maat 48 en koop vaak kleding bij de Didi of Bonaparte. Promiss, M&S mode, Miss Etam, hebben ook wel eens leuke dingen. De grote maten kleding van de H&M zijn vaak van die hobbezakken.
    Maar het hangt ook van je figuur af of iets staat of niet; mijn zusje is veel slanker maar een bepaalde jurk van de Didi stond mij beter dan haar terwijl bij haar weer andere dingen veel leuker staan.

8. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik ben even lang als jij en heb deze jurk net besteld, maar als ik zie dat jij er nog 6 cm af moet halen kan ik hem waarschijnlijk weer retour sturen want dat kan ik niet. Of zou dat op te lossen zijn met een hoge hak? Ik heb pumps met 12 cm hak, maar draag normaal nooit zulke jurken dus weet niet of ik de jurk daardoor passend krijg voor de kerst, zou dat gaan zonder in te korten?

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Geen idee of het gaat met die hakken. Ik heb 'm op m'n laarzen met een heel klein hakje passend laten maken. Ik kan het dus ook niet zelf en heb die jurk naar een kleermaker in het centrum gebracht. Voor 12 euro was ie de dag er op al klaar.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    misschien totaaaaal niet wat je zoekt. maar kwam deze keer tegen hier op zp en is me altijd bijgebleven. ze hebben redelijk wat jurken in de wat grotere maten. ik twijfel nog steeds of ik m moet kopen, ook ik heb een maatje meer :D (veel jurken op die site zijn echt oerlelijk :p maar een paar hebben wel iets )

The Vedette Black Swing Dress by Miss Candyfloss - Jurken - Kleding

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  12. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ulla Popken en maatjegroter.nl hebben ze vaak wel wat. Gewoon even goed kijken :)
    Succes met zoeken

13. FairyLaughs

Bedankt voor de reacties allemaal. Heb een paar leuke gezien op de vintage sites!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik kom heel even spammen voor de meiden die twijfelen over een "vintage" jurk..;)

Dit is die lindy bob , maar dan in het rood en in maat 48. Bij topvintage besteld.

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Heel leuk mimi!!

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Gaaf! Ik zoek ook nog, veel mooie jurken op die site! Hoop dat ik de grootste pas.... Als ik het morgen zou bestellen, zou ik het dan voor kerst hebben? hoe lang duurde het bij jou? staat je echt super prachtig!

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dank jullie wel... heb er ook schoenen en petticoat bij .. hihi

super service daar! meet jezelf even goed na en kijk naar de maten bij de maattabel , kan eigenlijk niet fout want ze plaatsten de maattabel echt per kledingstuk/schoen apart erbij.

Ik betaalde s avonds en 2 dagen later was het in huis. dus volgende dag betaling ontvangen en gelijk verstuurd. weet natuurlijk niet wat hun openingstijden nu zijn, maar denk dat als je nu nog besteld en overmaakt of morgenochtend dat het er nog op tijd is.

18. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    K ben door mijn moeder getrakteerd op en jurk uit en speciaal zaak, leuke kleinere winkels met kleding in grote maten. Zijn wel duurder maar wordt je vaak goed geholpen en nu is het uitverkoop. Als je in de buurt van een bagoes wint is dat ook leuk, niet zo die en veel verschillende stylen. Mateloos in amsterdam is ook erg leuk

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

#20 MamaPeetje, 20 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2012

Deel Deze Pagina