[color=blue]Alcohol en zwanger willen worden...[/color]

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Narcissen, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Alcohol of niet?

1. Ja, ik drink af en toe een glaasje

2. Nee, ik doe aan algehele drooglegging

3. Ik trek me er niks van aan en drink meer dan af en toe een glaasje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik zelf ben toen ik met de pil ben gestopt ook gestopt met het af en toe een wijntje drinken. Ik dronk sowieso al erg weinig, maar ik wil elk risico vermijden ivm met zwanger worden. Roken deed ik sowieso al niet.
    Hoe vaak je ook hoort dat het geen kwaad kan om af en toe een glaasje te drinken heb ik er zelf altijd een rot gevoel bij gehad en kon het niet eens over mijn hart verkrijgen en dat is puur psychisch natuurlijk.
    Toch hoorde ik laatst een ander verhaal over een enkel glaasje drinken en dat was als je een glas alcohol drinkt er alijd wat naar het vruchtwater gaat en je baby kleine slokjes van dat vruchtwater drinkt. Je babytje plast vervolgens weer in het water en drinkt hier vervolgens opnieuw van. Zo blijven er natuurlijk altijd wat schadelijke stoffen in het vruchtwater achter.
    Ik kon mij daar op zich wel in vinden, en natuurlijk is dit een zoveelste antwoord op zwanger worden, zwanger zijn en alcohol daarbij. Maar dit stukje had ik zelf nog niet verder over nagedacht.

Groetjes Carry

2. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Je hebt helemaal gelijk, maar dit kan natuurlijk alleen maar als je al zwanger bent ;) !

3. tonca

tonca Actief lid

3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    ik ben een zaterdag nar de kroeg geweest, en was ook een beetjre teut, en gister had ik volgens de banner mijn eisprong, misschien niet echt verstandig, maar had er op dat moment zin in.

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    misschien juist ook wel heel gezond, de nodige ontspanning en effe niet bezig zijn met dat wat je heel graag wilt. te veel spanning opbouwen schijnt toch ook niet goed te zijn

Deel Deze Pagina