Sinds vanavond fiks pijn in mijn onderrug. Heb redelijk wat gelopen vandaag dus dacht.daarvan. Het lijkt op menstruatiepijn dus net gebeld naar het zkh. Ik mag het afwachten want heb geen harde buiken. Heb al de hele.zwangerschap bloedverlies dus dat is geen pijler voor mij. Vandaag was het bruinig en net had ik wat rode sliertjes in mijn verbandje. Ik moet terugbellen bij rood bloedverlies of verergering vd pijn. Wat zijn die sliertjes?
Als ze zeggen dat je bij rood bloedverlies moet bellen dan zou ik zelf bij rode sliertjes ook bellen. Beter een keer teveel dan te weinig.
Is het duidelijk waar de bloedingen vandaan komen? Ligt je placenta aan de voorzijde of voor de uitgang?
We mogen al heel lang geen gemeenschap meer. De rode sliertjes waren er drie, heel klein. Heb ze vorige week ook gehad toen een echo en meting baarmoedermond, leek prima. Maar die rugpijn..bah..
Ik mag sinds twee weken weer wat meer lopen etc. Daarvoor bijna niet ivm het bloedverlies en menstruatiepijn. De gyn verwacht in principe dat het.goed blijft gaan.
Dan zou ik afwachten. rugpijn kan idd van het lopen komen vanuit je bekken. Als er wat veranderd zou ik wel terug bellen
Ik.kijk het idd nog even aan.. Heb ook geen.harde buiken.ofzo. Alleen de standaard menstruatiebuikpijn. Ik zit wekelijks twee keer in het zkh vanaf week 18 dus ze kennen me er al..en ik ben niet bang om te bellen. Vind het alleen.lastig peilen..
Ja ik ken dat wel.. ik twijfel ook eerst een tijd voor ik wel/niet bel. Hier hoog risico op vroeggeboorte en rommelt nu meer. Gister en vandaag al in twijfel gezeten om toch even te checken maar uiteindelijk denk ik "oh t is vast niks" haha
Fijn om ff herkenning te lezen. Ze denken wel dat de baby eerder komt maar de gyn.verwacht dat het nog wel even duurt. De bloedingen en pijnen doen vooralsnog niks maar het blijft gewoon onzeker. Wordt gek van de twijfel en ben overal alert op.. Vorige week lag ik aan de ctg en eergister ook ivm dat de baby rustiger is de laatste week. ik meteen in.de stress .omdat de hartslag soms rond 100 zat maar gyn maakt zich geen.zorgen