ik ben aan het overwegen om mee te werken aan moeders voor moeders. heeft iemand hier ervaring mee? en zouden jullie hier aan meewerken?
heb het 10 weken gedaan, gewoon doen! kleine moeite, groot plezier voor dames die helaas niet zo makkelijk zwanger raken! Je krijgt 2 opvangkannen en 2 kratten met blauwe flesse, je vangt zoveel mogelijk urine op (ik deed het alleen 's ochtends en 's avonds thuis, ging dat spul niet meenemen naar m'n werk hihi) en dan kunnen de kratten of opgehaald worden of weg gebracht worden, ik bracht ze 1 x per week weg naar ons contactpersoon van MVM
Hoi, Ik heb beide zwangerschappen meegedaan aan moeders voor moeders, ik moet wel eerlijk zeggen ik vond het geen pretje maar je helpt er toch andere meiden. Je krijgt van die flessen en daar zit spul om de urine goed te houden maar die lucht die uit die flessen komt is echt niet te harden of te wel neus dicht gauw er in kiepen en fles dicht! Er word ook beweerd dat het nog voor meer doeleinden word gebruikt dan medicijnen voor vrouwen die zwanger willen worden, o.a. voor afvallen geloof ik maar dat was voor mij geen reden om niet mee te doen.
Hoi, Ook ik heb meegedaan. Mijn vriendin heeft dankzij deze methode 2 gezonde kids en dat was voor mij reden genoeg om mee te doen. Het is af en toe wel een gedoe. In de ochtend werd ik nog misselijker door de geur uit de kannen. Toch heb ik door gezet voor al die vrouwen die moeder willen worden. Zo iets moois gun ik elke vrouw! De geruchten over misbruik van het hormoon heb ik voor lief genomen. Het moederschap voor een ander weegt voor mij zwaarder. Succes met je keuze.
Ja vind ik ook Gewoon doen! Alle beetjes helpen dus als je een x geen zin hebt om te plassen doe je het niet. Ik hoef nu nog maar 3 weekjes, en ik zeg eerlijk ben het wel zat, maar goed er worden echt veel vrouwen mee geholpen en dat vind ik mooi. Mijn contactpersoon van MvM zei dat ze elke 2 weken wel iemand heeft die ook kan plassen dankzij meiden zoals wij. Dus het is wel mooi als je mee zou doen.. Maar het is toch je eigen keus he Succes met je keuze.
Thanks! Ook ik ben al 2 keer zeer goed geholpen door MvM, ik ben één van de mensen die het hormoon nodig heeft gehad. Toch is het inderdaad zo dat een heel klein percentage van het hormoon voor andere doeleinden wordt gebruikt. Zelf heb ik geen last gehad van het conserveringsmiddel dat in die flessen zit, maar ik kan me voorstellen dat mensen het vinden stinken. Ik zou het fijn vinden als je mee deed! Maar natuurlijk ben ik niet objectief. Het is voor een goed doel, en inderdaad, aan het einde van je opvangperiode word je het wel een beetje zat, maar het is dè manier om je geluk een beetje te kunnen delen.
Ik heb ook meegedaan. Je krijgt flessen om de urine in te doen en een kan waarin je kunt plassen, maar ik plaste direct in de flessen. Er zit inderdaad een klein beetje conserveermiddel in die flessen en dat is een aparte geur, die wel eens kan tegenstaan als je toch al misselijk bent. Maar ach, je went eraan. De flessen werden bij mij thuis opgehaald (anonieme bus) en dat verliep allemaal prima.
ja ik heb ook meegedaan, ging ook bijna over mijn nek van de lucht maar had het er graag voor over. Mijn beste vriendin heeft het nodig en voor meiden zoals haar deed ik het. Het is een kleine moeite en je kan er meerdere mensen heel blij mee maken. Bij de volgende zwangerschap doe ik het weer. Miek
Ook ik heb 10 weken meegedaan, vond de lucht nog wel meevallen. Flessen werden netjes gebracht en weer opgehaald. Je moet maar zo denken: je helpt er een hoop mensen mee. Moet wel zeggen dat ik blij was dat de 10 weken voorbij waren, maar zou het zo weer doen met een volgende zwangerschap.
allemaal positieve verhalen. Ik ehb bij de 1e zwsch ook meegedaan maar deze keer heb ik ervoor gekozen om het niet te doen omdat ik het niet zag zitten. k Heb 1x meegedaan en nu heb ik het stokje doorgegeven. Als je meedoet, plas ze! en sterkte met de lucht en het plassen in de kan
Heb ook meegedaan, kreeg inderdaad 2 kratten met elk 4 kannen. Werd elke maandag bij mij thuis opgehaald. Kunt er ook voor kiezen om ze zelf weg te brengen. Geur valt best mee en ik was echt kots en kots misselijk tot 13 weken. Vraag om een witte opvangbeker ( is een maatkan). Hier plas je in en daarna giet je het over in de blauwe kan. Had één krat boven in de badkamer met opvangbeker staan en één beneden bij het toilet. Je helpt er echt vrouwen mee, dus echt een kleine moeite. Gr Samantha
Toen ik de vk belde in begin week 4/5 (na mijn posi test) vroeg ze of ik weer mee wilde doen me MvM ik zei natuurlijk ja maar heb nu nog steeds niets van ze gehoord
je kan jezelf ook aanmelden op www.moedersvoormoeders.nl Ik heb 2x mee gedaan en vond het fijn dat ik iets kon doen voor andere vrouwen die een kindje willen, en idd kleine moeite
Ja, wij hebben ook meegedaan. Ikzelf al 11 jaar geleden en mijn vrouw nu weer. We hebben 6 IUI pogingen met Pregnyl gedaan, gemaakt van het HCG uit de Moeders voor Moeders kannen, dus ja, om de vooraad weer een beetje aan te vullen moest het ook eigenlijk wel Je kreeg trouwens ook nog een hele leuke film over de ontwikkeling van een baby in de baarmoeder.
Ik hoe nu ook mee... (dankzij het hormoon ben ik ook zwanger geworden)... Ik heb geen last van de geur van de potten, vind het reuze meevallen... Ik zou zeggen doen, je helpt er meiden mee die moeilijk zwanger kunnen worden... Ik was erg blij dat ik er gebruik van heb kunnen maken..
Ik doe ook mee met MvM. In vergelijking met wat sommige vrouwen moeten doorstaan om moeder te worden, vind ik het plassen in stinkpotten peanuts .
Ik heb allebei de zwangerschappen meegedaan. Vind het maar een kleine moeite, als je bedenkt dat daar misschien één vrouw zwanger door kan raken bij wie het anders niet zou zijn gelukt. Vond het na die 10 weken in de kan plassen, wel even gek om het weer gewoon door te spoelen, zo snel kun je eraan wennen.
ik doe nu voor de 2de keer weer mee. vind het wel een beetje een gedoe, maar tis voor een goed doel. ik ben veel thuis dus kan ik redelijk veel opvangen, want ik ga die dingen echt niet meenemen naar mn werk. alleen het ophalen vind ik niet subtiel. hier laat die mand zn bus open staan als ie de nieuwe kratjes gepakt heeft. iedereen die dus ooit meegedaan heeft aan moeders voor moeders weet nu dus dat ik meedoe. liefs doris
ik doe nu al vanaf 6 weken zwangerschap mee, het is voor het goede doel, ik doe het alleen in de ochtend en s'avonds omdat ik niet alles kan mee nemen naar werk haha. maar alle beetjes helpen!
Ik heb ook meegedaan, van 6 weken t/m 16 weken zwangerschap. Zelf ben ik ook dankzij injecties van Pregnyl zwanger mogen worden, dus voor mij is het echt niet meer dan vanzelfsprekend dat ik dan ook mijn urine bijdraag om het voor andere vrouwen ook mogelijk te maken een kindje te krijgen. Zou het zo weer doen. Geen last gehad van de geur van de flessen (al ga je er niet aan snuffelen of diep inademen als je de fles open hebt) en voor de rest is eht een kleine moeite als je je bedankt wat je ermee mogelijk maakt.