Hallo allemaal, Momenteel zit ik in de ziektewet. Toch wil ik graag bezig blijven. Ik heb daarom een aantal columns geschreven. Schrijven heb ik altijd al van gehouden.. Het gaat over onderwerpen in het dagelijks leven. Bijvoorbeeld over de haast die mensen tegenwoordig altijd en overal hebben. Ik wil mijn columns graag door iemand of iets laten lezen, met stiekem de hoop dat iemand er iets in ziet... Heb me al suf gegoogeld, maar kom er niet echt uit hoe ik dit het beste kan aanpakken. Jullie ideeën?
Ligt aan het onderwerp? Zo zoeken veel vlogs mensen die voor ze willen schrijven. De Metro (krant) plaatst lezerscolums.
Colums vind ik een beetje jaren 90 eerlijk gezegd. De enige column die ik lees is in KEK Mama of Fabulous Mama, maar daar kom je als niet-BNer niet snel in te staan denk ik. Waarom niet gewoon een (gratis) blog op Wordpress beginnen? Dan kun je hem ook makkelijk delen op fb en instagram.
Ik zie af en toe oproepjes op Facebook, maar dat moet je maar net treffen. Ik zou ook gewoon voor wordpress gaan en dat delen via social media. Als je goed bent groeit het bezoekersaantal vanzelf en val je vanzelf op bij degene die er over gaan.