Ik wil helemaal geen olie op het vuur gooien ,maar ik vraag het mij toch oprecht af. Er zijn forumleden die geklaagd hebben over de leuke verhaaltjes van Partyrocker. Mensen irriteren zich schijnbaar aan de vervuiling in de lounge hierdoor? Ik vind dit erg jammer. In de weblog kom ik nooit en zo lees je dus toch minder snel de leuke columns. Wat is nu de exacte reden dat het niet in de lounge mag? Vervuiling van de lounge? Want als het om vervuiling van de lounge gaat, vraag ik mij af waarom er wel elke maand dezelfde onderwerpen mogen terugkomen over: *heb jij je kinderbijslag al binnen? *zijn de toeslagen al binnen? *show je woonkamer/keuken etc * hoeveel betaal jij aan gas/water/licht? en ga zo maar door......
Beste Appeltjes, Het gaat niet om vervuiling maar om duidelijkheid en overzicht. We proberen voor alles een apart plekje te creëren zodat het daar tot zijn recht komt. En voor de stukjes, verhaaltjes, blogs etc. zijn dat de weblogs. Om een discussie te voorkomen doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl