Ik lees wat ik lezen wil, en wat ik niet lezen wil, sla ik over. Maar dit doe ik met alles... En 1 topic dat kan natuurlijk best, maar dan kan er ook wel 1 'ben ik zwanger' topic komen,
Zo jammer om te lezen dat er de laatste tijd zoveel commentaar is over bepaalde topics die blijkbaar voor sommige niet leuk genoeg zijn Het heet "de lounge" en daar mag je over alles kletsen (mits je je aan de regels van zp houdt natuurlijk) wat niet met zwangerschap etc te maken heeft. En staat een onderwerp je niet aan dan lees je het toch niet? Wat voor de een leuk is hoeft voor de ander toch niet leuk te zijn, gelukkig ook maar anders zouden we allemaal hetzelfde zijn En zoals al eerder aangegeven zo kun je elk topic wat vaker voorkomt wel in een apart subforum stoppen... En wat ik zo lees is partyrocker nu gewoon bezig met het schrijven van columns en geen weblog, net zoals iemand die weleens tips vraagt bij het schrijven van een verhaal. Dat is toch precies waar de lounge voor is bedoeld? Ze reageert positief op kritiek terwijl ze er niet eens altijd om gevraagd heeft. Ik opende vorige week een topic over "show je l-vormige keuken" tsja die zijn er ook zat maar vond het toch fijn om er even een eigen topic over te mogen openen Dus vind je iets niet zo boeiend lees je het toch niet en bedenk dan dat iemand anders jouw topic misschien wel totaal zinloos vindt, maar die persoon moet dan ook maar even doorscrollen
Maar dat doe ik juist ook. En om die reden lees ik tegenwoordig veel minder van je. Niets persoonlijks, ik vind je een lieve meid, maar ik kom hier niet om andermans 'opstellen' te lezen... (en dat heeft niets met jouw columns te maken. Je bent goed bezig, echter voor mij hoeft dat niet perse op ZP). Bij een 'plas jij in de douche topic' vind ik meer interactie. En dat is juist de reden dat ik op ZP kom.
+ 1 Ik vind ook wel topics zinloos, die lees ik dan ook niet . Een column-post vind ik wel leuk, heerlijk positief, in tegenstelling tot sommige andere topics.
Ik snap het probleem ook niet zo eigenlijk... Ik vind de columns van TS vaak juist wel een leuke afwisseling maar als ik er even geen zin ik heb, lees ik ze niet. Zo gaat dat toch met alle berichten. TS ik hoop dat je ze gewoon in de lounge mag blijven plaatsen hoor...!!
Misschien een idee om het dan wat duidelijker in de titel te vermelden? Nu open ik vaak een topic, denkend dat er een vraag wordt gesteld of iets derelijks, maar val ik in een verhaal, snap je? Als je het duidelijk vermeld dat het een verhaal is, dan kunnen mensen zelf beslissen of ze hem openen ja of nee.
Ik snap het probleem ook niet. wat maakt het uit? Dus als ik of iemand anders nu een column neer zet dan mag dat ook niet? En moet het ook meteen maar in het weblog gedeelte..?
Ik dacht dat de lounge bedoelt was voor ALLES wat niet met zwanger zijn/kinderen/bevallen te maken had..
Interactie? Pis jij onder de douche? ja nee ja nee ja nee nee nee ja wat een interactie, kunnen vele mensen nog wat van leren, van die wisselwerking
Als het dan niets uitmaakt kan het toch ook bij blogs staan, wat is dan daarvan het probleem? Zp werkt nu eenmaal met hokjes, dan moet je daar ook consequent in zijn vind ik.
Mij zou het niks uit maken, lees wat ik interessant/leuk vind en de rest sla ik gewoon over ...lijkt me voor anderen ook niet zo moeilijk toch?
Van mij mag iedereen posten wat ze wil, al zijn er topics die ik gewoon niet open vanwege degene die het topic gestart heeft. Daarvan weet ik dan op voorhand al dat ik het toch niet boeiend vind. Wat ik alleen zo mis bij de stukjes-topics, is een vraag. Wat wil TS nou van mij als lezer? Wil ze commentaar op haar manier van schrijven, een inhoudelijke reactie, applaus, of wat?
Beste Partyrocker, De weblogs zijn er niet alleen om te gebruiken als dagboek maar voor van alles waar je over wilt schrijven. Jouw blogs/stukjes horen dus in de weblogs. Bij deze willen je dus vriendelijk verzoeken de stukjes in je weblog te plaatsen. Je kunt in je handtekening een link naar weblog plaatsen en ook in je weblog kan er gereageerd worden op je stukjes. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl