hallo, ik moet allereerst zeggen de komplimeten voor het forum, fijn en overzichtelijk eigenlijk mis ik wel iets tussen alle onderwerpen, wat misschien fijn is om met gelijkgestemde in contact te komen.. een onderwerp zieke baby/kinderen.. er bestaat wel een onderwerp prematuur/dysmatuur, wat eigenlijk vrij specifiek is, maar daarbij zijn er ook nog andere onderwerpen voor zieke kinderen. ik had het bijv. fijn gevonden om te zien of er meer mensen een baby met AB-O antogonisme hebben. maar omdat tussen de gewone baby/dreumes te zetten is een speld in een hooiberg.. ik hoop dat jullie er iets mee doen groetjes fidel
En is het een idee om daar bijvoorbeeld zelf een topic over te starten, dan kun je ook in contact komen met gelijkgestemde. Een geheel sub-forum lijkt me wat overbodig. Ik ga het overleggen.
Dat is een goed idee! Er zijn helaas aardig wat kinderen die ziek zijn (en dan bedoel ik natuurlijk geen griep) Als het in een subtopic staat is het makkelijk te vinden en te plaatsen snap ts wel dat het soms 'wegvalt'
Ik zou ook voor een gezondheids deel zijn binnen na de geboorte. Het niet goed groeien, eetproblematiek, sondevoedingen, voedingssupplementen, maar ook de heupafwijkingen, ziekenhuisopnames, RS virus, hartafwijkingen, syndromen, etc. Kunnen daar een plaats krijgen... Nu is het vaak zo lang zoeken, voordat mensen je stuk of onderwerp vinden voordat ze kunnen reageren. Dus ja, ik ben ook voor! Grtz.
Ik vind een gezondheid forum na de bevalling ook een goed idee. Ikzelf ben ziek t.g.v. van de zwangerschap maar het hoort niet meer thuis tijdens de zwangerschap. Nu verdwijnt het een beetje in de massa. Ik ben dus voor!
mee eens, goed idee! mis vaak ook waar ik topics neer kan zetten..ze worden dan verplaatst...maar soms vind ik de categorie niet helemaal correct.... Net zoals mijn laaste topic..meisje gaat 1 dpw naar een gewone school, grote mijlpaal.....word verplaatst naar schoolgaande kinderen dus voor!!
dat was ook idd wat ik bedoelde een gezondheidsgedeelte.. en blijkbaar toch heel wat met mij, fijn dat jullie het overleggen
Ik zou dat ook vinden... Ik heb ook gevoel nergens terecht te kunnen met mijn zorgen.. zoals de jongste die binnenkort word opgenoemn in een eetklniek behalve bij de gene die ik al langer ken hier!!!
Met zo'n topic kunnen mensen elkaar nog eens verassend goed helpen denk ik... Die eigenwijze artsen zijn niet altijd alles..