Combi borst-fles, wordt gek van de nachten!

Discussie in 'Voeding' gestart door mamami, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamami

mamami Lid

18 aug 2009
    26
    0
    0
    Lieve dames,

Mijn zoontje is nu 7 maanden oud, ik ben de borstvoeding aan het afbouwen.
    Nu krijgt hij overdag kunst, 's avonds nog de borst.
    EN de nachten.
    En daar zit' m de kneep.
    Meneer drinkt overdag bar en bar slecht, en 's nachts des te meer. Om de 2 uur wakker, schreeuwen tot hij een voeding krijgt.
    Al minstens een maand!
    Ik ben gesloopt.
    En het maakt niet uit of ik hem 's nachts nu een fles of de borst geef, hij zit vlot op 4 of 5 voedingen tussen 22.00 en 6.00.
    Ik ben verwend met onze oudste, die sliep met 5 maanden door.
    Ik wil hem NIET laten huilen, maar wat kan ik hier nou mee doen?
    Ik sta al weken in de zombistand.
    Nooit gedacht dat ik daar over zou klagen, vond moeders die dat deden altijd zo'n aanstelsters.
    En zie mij nou.....
    HELP!
    Hahaha.

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik zou direct stoppen met de bv. Zorg ervoor dat alle voeding nu hetzelfde worden, zelfde smaak. Het klinkt alsof je zoontje 'wacht' met drinken tot zijn lekker, vertrouwde melk er aan komt (dus in de nacht). Ik zou zorgen dat hij nu 24 per dag dezelfde voeding krijgt, zodat hij aan die smaak goed gewend raakt.

Tja, en als dit nu al een maand bezig is, zit er ook een component gewenning in het spel. Ik heb ooit de baby slaap gids gedownload en daar staan best veel tips in, als je mij je mail adres pb't, dan wil ik hem je wel mailen?

Groet en veel succes, die nachten zijn echt killing zo!

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Van zo'n reactie zou ik niet vrolijk worden... Al is de ts al aan het afbouwen.
    Dochterlief slaapt hier ook niet door, al lijkt het erop dat het nu wat begint te komen. Nog niet elke nacht maar een paar nachten van 6 en 7 uur er tussen gehad.
    Ik ga er vanuit dat het wel een keer overgaat. Wel voor mezelf de grens bij 1,5 neergelegd (is gevoelsmatig nog erg ver weg en hopelijk doet ze het zelf wel).
    Af en toe even lekker klagen helpt! Overigens drinkt ze hier overdag ook niet zo, al drinkt ze juist beter als ze de nachten langer heeft geslapen. Blijkbaar moet er even een knop om.

Deel Deze Pagina