's Avonds geen fles mee, iets anders of niets?

Discussie in 'Voeding' gestart door Madeliefke, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Onze dochter drinkt 's avonds geen melk meer. Geven jullie je kindjes nog iets voor het slapen gaan? Beetje thee, iets te knabbelen, komkommer of tomaat? Fruit leek me niet zo'n goed idee met het tandenpoetsen er vlakna.

Bedankt vast voor het meedenken.

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Martijn krijgt s middags en 's avonds voor het slapengaan een flesje water. Of uit z'n tuitbeker. Dat krijgt hij na het tandenpoetsen in een relax stoel met het licht uit en z'n nachtlampje aan.
    We vinden dat allebei heerlijk, nog even knuffelen en hangen bij mama.

3. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Finn krijgt savonds na het tandenpoetsen niets meer, en valt gewoon in slaap...bij hem geen pobleem...

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Natuurlijk na het tandenpoetsen niets meer... ;)

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij geven onze zoon een bakje (soja) yoghurt voor het slapengaan. Gewoon beneden op de bank.

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Na het avond eten krijgt ze nog yoghurt, wat te drinken en daarna niks meer.

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik geef in principe niks meer, maar soms vraagt ze nog om wat fruit of thee en dan krijgt ze dat.

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Op de dagen dat hij 's avonds met papa doucht krijgt hij niks meer te eten of drinken, op de andere dagen krijgt hij een beetje warme melk voordat we naar boven gaan (dus voor het uitkleden, tanden poetsen, etc.)

9. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    lisa krijgt voor het nar bed gaan een fles melk, zolang ze wil, ze drinkt hem soms leeg, soms half. Dit is ongeveer 1 uur na het avondeten, daarna tandjes poetsen slaapzak aan en slapen.

10. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier krijgt Lucas na het avondeten eigenlijk niks meer. We eten om 18.00, daarna gaat ie in bad (rond half 7) en om 7u ligt ie in bed. Mocht ie erom vragen (wat ie nooit doet, maar stel...), zou ik er idd voor kiezen om nog een beetje te drinken te geven zoals thee of een beetje warme melk ofzo. Maar het ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd er zit tussen het avondeten en het slapen gaan! Anders je avondeten ietsje later doen?

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lisa krijgt niets meer. Maar we eten van 17:30 tot 18:15 (inclusief toetje), dan nog even spelen en om 18:45 naar boven, dus ook geen tijd ervoor.
    Als ze nog uit de borst of fles had gedronken had ze dan op haar kamer nog de borst/fles gekregen, voor het knusse momentje (en wat mis ik dat, heb het met Lisa dus nooit gehad.... en vond het met Eva zo fijn altijd!)

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier nog een klein flesje melk voor het slapen gaan. Hij vind het nog steeds zo lekker en vraagt er ook echt om. Ik vind het prima. Hij moet toch nog wat drinken omdat hij pufjes voor zijn longen krijgt.

Deel Deze Pagina