Hoi, Ik heb een vraag. Eergisteren was onze zoon van 17 dagen oud zo'n beetje de hele dag wakker en wou veel drinken (krijgt flesvoeding). Elke keer was hij zo'n beetje 2 uur achter elkaar wakker en dan viel die eindelijk in slaap. Hij had zijn natje en zijn droogje zoals ze dat zeggen en nog aandacht gehad. Vervolgens was onze zoon gisteren zo moe, dat hij met moeite over de hele dag 480 cc flesvoeding binnen heeft gekregen. Doordat hij zo moe was leek het wel alsof die de kracht niet had om de melk uit de speen te krijgen. (we hebben een nummer 2 speen geprobeerd maar daar dronk hij te gulzig uit en gaf alles zo'n beetje weer terug en we moesten hem echt elke keer proberen wakker te krijgen, wat niet goed lukte... Vandaag is het vervolgens weer zo dat hij weer gigantische honger heeft en weer niet in slaap valt na de voeding! en weer 2 uur achter elkaar wakker ligt... Ik ben een beetje bang dat dit een vicieuze cirkel gaat worden...... Ik hoop dat jullie de tip hebben voor ons. Groetjes hugbear
De tip heb ik helaas niet. Probeer hem (en blijf dit ook doen) op de normale tijden een voeding aan te bieden zoals anders. Waarschijnlijk zit hij in een soort van fase en is het snel weer bij het oude. Ilja