Combi bv/fv, genoeg productie nog?

Discussie in 'Voeding' gestart door Elsbeth82, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

1 dec 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Momenteel geef ik om ong 7 en 19u nog live bv. 11-3-23u krijgt ze dan fv. Bv heb ik langzaam afgebouwd. Bevalt ons uitstekend!
    Nu zit ik alleen te twijfelen of ik nog genoeg productie heb.. Borsten voelen voor voedingsmoment redelijk vol maar niet zoals bij volledig bv. Na voeding zijn het bijna theezakjes en dat had ik bij volledig bv niet.
    Dochter, bijna 14 wk is wel tevreden na voeding, slaapt gewoon in zoals anders en slaapt ook even lang ongeveer.
    Waarom ik twijfel, geen idee. Meer een gevoel.. Zou de bv ook voorlopig nog willen doorgeven. Doordat ze snachts niet meer drinkt lijkt me dat ook niet heel goed voor productie.
    Iemand ervaring met deze manier van 'parttime' voeden? Wat deed het met je productie, hoe lang heb je het kunnen volhouden, hoe zag je dat kind niet meer genoeg had?
    Hoor het graag ;)

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik denk niet dat je productie op deze leeftijd al stabiel genoeg is om slechts 1 voeding per 12u te geven. Ik vrees dat je zo het begin van het einde inluidt.

3. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

1 dec 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat begrijp ik, dat risico neem ik ook
    Maar waar ik vooral benieuwd naar ben is naar andere verhalen van dames die een tijdje zo gevoed hebben (ging dat goed, hoe zag je dat prod niet meer voldoende was)

4. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

1 dec 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Iemand??

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Geen ervaring met combineren, maar ik neem aan dat je het snel genoeg merkt als het niet meer voldoende is. ( huilen, snel weer honger, trekken aan tepel, kaakklemmen/bijten).
    Je productie zal waarschijnlijk snel dalen. Je productie is stabiel rond de 10 mnd. Het niet meer drinken s nachts helpt ook niet, aangezien dit de meest waardevolle voeding van de dag is.

6. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

1 dec 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Vooralsnog gaat het goed! Laatst savonds gekolfd en toen kwam er ongeveer 150cc uit. Ze drinkt flesvoeding ook 150/5 dus ongeveer hetzelfde. Ze slaapt lekker en lijkt tevreden.
    Jammer dat er geen ervaringsverhalen zijn...

We wachten maar af!

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hier wel ervaring maar niet positief. Ik ging naar 2x zelf voeden en rest fv, maar derde dag had ik nauwelijks nog voeding.. hoefde ook niet meer af te bouwen. Maar het verschilt ook pp.

8. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Volgens mij zeggen 'theezakjes' niet veel. Zolang je dochter tevreden lijkt zal het wel genoeg zijn voor haar. Al vrees ik dat je productie snel achteruit gaat omdat je te weinig voed. Maar dat weet je onderhand ook wel door de vorige reacties ;).

Deel Deze Pagina