Ikheb een hele gave familie wieg voor de baby, maar die wil ik graag opnieuw bekleden. Alleen... met wat? Ik vind zelf die printjes van de jaren 40-50 (of is het '70?) zo leuk (met die hertjes, astronautjes enzo). Nu ben ik op zoek waar ik dat online kan kopen. Ik weet niet of het een jongen of een meisje wordt, dus kleur is ook nog lastig. Wie heeft er tips?
online zou ik het niet weten ,maar je kunt ook eens op de markt kijken daar hebben ze heel veel stofjes vaak !
ja, daar ben ik al geweest maar dat beperkt zich tot Donald Duck en Dora En daar ben ik niet naar op zoek. Meer naar dit soort stofjes (www.hotrodbaby.com) maar dan minder specifiek jongens of meisjesachtig
ik kwam deze link tegen, er zitten volgens mij wel leuke dingen bij http://www.reprodepot.com/fabrics.html
@ Sjalleke: SUPER! Dit zijn inderdaad de stofjes die ik bedoel. Zit alleen wel lange levertijd op (kan zes weken duren...) Maar er zitten echt zulke gave tussen! Thanks!
Afhankelijk van waar je woont is dit een geweldig adres, daar heb ik zelf alle stoffen voor de babykamer uitgezocht, voor lakentjes, speeldeken, kussens enz. Het Stoffenpaleis in Hasselt, België.