Hoi dames. ik kwam per toeval op deze site, ik zocht naar baby plaza in echt en kwam hier terecht. wat bleek; dat er mensen zijn die ontevreden over de service zijn. nou ik wil dan graag mijn verhaal kwijt. ik ben zwanger van een tweeling en ik heb veel winkels in de buurt bezocht. ik kreeg alleen bij baby plaza in echt het gevoel alsof ik welkom was, iets wat ik in de andere winkels miste. toen ik daar voor het eerst binnen kwam voelde ik me al welkom. ze hebben me daar super goed geholpen en zijn helemaal niet te beroerd om iets voor jou als klant te doen. ze begrepen mijn situatie en probeerde er alles aan te doen om aan onze wensen te voldoen. we hebben daar een babykamer uitgezocht en de levertijd zou ongeveer 6-8 weken zijn, we kregen al snel telefoon dat hij eerder geleverd kon worden! super, datum en tijd afgesproken. toen de dag naderde dat de kamer geleverd zou worden bleek dat er iets mis was met de kamer, de hoofdeinde hadden een andere kleur dan de rest van de kamer (fout bij de leverenacier dus) nou ik begreep het helemaal, ze zouden eigenlijk op vrijdag komen maar de man die het allemaal regelde heeft er voor gezorgd dat ze alsnog de goede hoofdeinden hadden en hebben de kamer de maandag erna opgezet (dus 1werkdag later! dan dat we afgesproken hadden) ik was al blij dat hij de kamer gecontroleerd had voordat hij de kamer zou leveren! de man vertelde me dat er vaker problemen waren met de leveringen (bij dat merk en dat was niet om mij gerust te stellen want ik begreep de situatie helemaal, baby plaza echt kon er niks aan doen) de kinderwagen die ik besteld had bij hun (een duits merk) was niet meer leverbaar omdat de wielophanging niet goed was, daar was baby plaza echt achter gekomen omdat de leverancier deze niet kon leveren en baby plaza echt andere zaken en leveranciers had opgebeld (in de hoop toch deze wagen te kunnen leveren) en die vertelde hun dit. ik ben blij dat ze me dit verteld hebben, ook al vond ik het minder fijn dat ik een andere wagen moest uitzoeken, maar dat liever dan dat ik dadelijk steeds zonder kinderwagen zou zitten omdat deze kapot zou zijn. nou heb ik een andere kinderwagen bij hun besteld (ook een duits merk) en deze is ook eerder bij hun binnen gekomen dan we verwacht hadden (baby plaza echt en wij zelf) bij andere winkels kreeg ik vaak het idee dat het hun te veel moeite was om een klant te woord te staan. daarbij vind ik dat de keuzemogelijkheden in andere winkels voor een meerlingkinderwagen erg klein zijn. Baby plaza echt heeft mij alle mogelijkheden voorgelegt. ik heb zelf thuis nog op internet rondgeneust (omdat ik dat prettiger vind) en hun opgebeld welke wagen ik graag wilde hebben, geen probleem dus, want hij is al bij hun binnen. ik wil niemand verwijten maken, maar wij zijn op tijd gaan kijken en zoeken naar een kamer die ons beviel (met de leertijd in ons achterhoofd) we hebben hem al vrij snel besteld. wij hadden zoiets van; beter 2 maanden te vroeg dan 1 dag te laat. er kan altijd iets mis gaan bij leveringen, het blijft ten slotte mensen werk, maar ik vind niet dat baby plaza echt er voor aangekeken moet worden dat er iets mis gaat bij de levering en zoals ik het verhaal van de TS begrijp heeft baby plaza echt er alsnog alles aan gedaan zodat zij toch hun kamer compleet had (ook al was dat dan met een kast uit de showroom) ze hadden net zo goed niks kunnen doen. als iemand dan klaagt over een winkel....ik zou klagen over baby planet in heerlen, daar heb ik zelf een klacht naar toe gestuurd per mail dat ze niet klantvriendelijk zijn, maar heb tot op heden nog niks van hun gehoord ( en die mail heb ik ongeveer 6weken geleden gestuurd!), zo zie je maar hoe klantvriendelijk ze daar zijn! voor mij gaat er niks boven baby plaza echt! sorry dat het zo'n lang verhaal is, maar ik vind niet dat zij er voor aangekeken moeten worden wanneer er iets met de levering niet klopt. want hoe je het ook went of keert; ze zijn klantvriendelijk en proberen er alles aan te doen om de klant te vreden te houden. ze bestellen wat je vraagt en nemen alle tijd voor je. ik ga niet meer naar een andere winkel, echt niet! alles wat ik nodig heb koop of bestel ik bij hun! (ik heb maar een nieuw topic geopend omdat het andere topic gesloten was)
mwahaha ik moest er tcoh wel mee lachen... een heel verhaal... persoonlijk heb ik ook geen negatieve ervaring, de meneer van de winkel heeft me goed geholpen met het uitzoeken van een wagen ook al heb ik hemn daar uiteindelijk niet gekocht.... en idd iedere winkel heeft zijn voors en tegens en daarbij heeft iook ieder mens zijn eigen mening en ervaringen, en iedereen gaat anders met zaken om!
Ik vind het ook geen leuke winkel, kille sfeer en winkelmeisjes die liever hun nagels staan te vijlen.... *aaarg*
hahahahaha Geen idee welke winkel het is maar wilde even zeggen dat ik de posting van Bosie333 wel heel grappig vond! hahahahahahahahahah (houd wel van die humor!)
En wat ik nog even toe wil voegen is dat iedere winkel verantwoordelijk is voor zijn eigen leveranciers en dat de babyplaza waarschijnlijk eens op zoek moet gaan naar andere, want degene met wie hun zaken doen, leveren niet goed! Is toch ook raar dat je 2 dingen besteld en dat het allebei fout gaat? Vind ik wel degelijk hun verantwoordelijkheid, dus ook hun schuld! Zie me al bij de slager staan: Dit vlees is verrot, maar dat is niet uw schuld, t is gewoon een rotkoe! Ik ken verder die hele winkel niet hoor! Maar op basis van jouw verhaal heb ik zelfs al besloten om daar niet naartoe te gaan! Succes ermee
dus als ik het goed begrijp, maken jullie nooit een fout op jullie werk!? dat vind ik erg knap hoor! in mijn ogen worden er altijd wel fouten gemaakt op de werkvloer, in dit geval toevallig bij de leveransier. ze hebben mij al vrij snel laten weten dat de kinderwagen niet geleverd kon worden dus ik heb nog tijd genoeg gehad om een andere uit te kunnen zoeken. daarbij was de wagen die ik uitgezocht had van een duits merk, net zoals die wat ik nu ook weer uitgezocht heb. misschien ligt het wel aan de verwachtingen die mensen van een winkel hebben. wij zijn ruimschoots op tijd geweest met het uitzoeken van een wagen en een kamer (die 2weken eerder geleverd is dan gedacht) wij hebben er rekening mee gehouden dat er levertijd op zit (tot ongeveer 12weken) en dat er altijd wel iets mis kon gaan (met de levering of dat een meubelstuk beschadigd zou kunnen zijn). wanneer je bij een groot winkelketen iets besteld en daar gaat dan iets mis merk je als klant niet, want dan nemen ze een product uit het magazijn van een andere winkel, iets wat zij niet kunnen omdat zij geen groot winkelketen zijn. en als een winkelier jullie iets adviseerd, een tv, een meubelstuk, een auto ect ect en die blijkt achteraf niet zo fijn te zijn als jullie dachten ligt dat maar aan de winkelier, ondanks dat deze er wel goede ervaringen mee heeft!? daarbij komt nog eens kijken dat alle negatieve ervaringen gemeld worden en over geklaagt word, maar over de goede dingen word nooit iets gezegt. de keren dat het wel goed gaat zal volgens mij veel en veel hoger zijn dan de keren dat het eens mis gaat. ik ben meer dan tevrede over deze winkel en zal ook alleen maar bij deze winkel mijn benodigde spullen kopen. liever een winkel die klantvriendelijk is en de tijd voor je neemt dan een winkel waar ze kijken of je een dikke buik hebt of niet voordat ze je helpen. en om terug te komen op het voorbeeld dat Mo666 geeft. wanneer jij een zak aardappels koopt en daar zit een slechte aardappel tussen, koop je dan nooit meer dat merk aardappels!? lijkt me niet en wanneer je met ja zou antwoorden vind ik dat je erg zwart wit denkt.
dus als ik het goed begrijp, maken jullie nooit een fout op jullie werk!? dat vind ik erg knap hoor! in mijn ogen worden er altijd wel fouten gemaakt op de werkvloer, in dit geval toevallig bij de leveransier. ze hebben mij al vrij snel laten weten dat de kinderwagen niet geleverd kon worden dus ik heb nog tijd genoeg gehad om een andere uit te kunnen zoeken. daarbij was de wagen die ik uitgezocht had van een duits merk, net zoals die wat ik nu ook weer uitgezocht heb. misschien ligt het wel aan de verwachtingen die mensen van een winkel hebben. wij zijn ruimschoots op tijd geweest met het uitzoeken van een wagen en een kamer (die 2weken eerder geleverd is dan gedacht) wij hebben er rekening mee gehouden dat er levertijd op zit (tot ongeveer 12weken) en dat er altijd wel iets mis kon gaan (met de levering of dat een meubelstuk beschadigd zou kunnen zijn). wanneer je bij een groot winkelketen iets besteld en daar gaat dan iets mis merk je als klant niet, want dan nemen ze een product uit het magazijn van een andere winkel, iets wat zij niet kunnen omdat zij geen groot winkelketen zijn. en als een winkelier jullie iets adviseerd, een tv, een meubelstuk, een auto ect ect en die blijkt achteraf niet zo fijn te zijn als jullie dachten ligt dat maar aan de winkelier, ondanks dat deze er wel goede ervaringen mee heeft!? daarbij komt nog eens kijken dat alle negatieve ervaringen gemeld worden en over geklaagt word, maar over de goede dingen word nooit iets gezegt. de keren dat het wel goed gaat zal volgens mij veel en veel hoger zijn dan de keren dat het eens mis gaat. ik ben meer dan tevrede over deze winkel en zal ook alleen maar bij deze winkel mijn benodigde spullen kopen. liever een winkel die klantvriendelijk is en de tijd voor je neemt dan een winkel waar ze kijken of je een dikke buik hebt of niet voordat ze je helpen. en om terug te komen op het voorbeeld dat Mo666 geeft. wanneer jij een zak aardappels koopt en daar zit een slechte aardappel tussen, koop je dan nooit meer dat merk aardappels!? lijkt me niet en wanneer je met ja zou antwoorden vind ik dat je erg zwart wit denkt.
nee, maar de fout ligt ook bij die winkel.... De rotte aardappel is een voorbeeld van slecht inkopen, iets dat de groenteboer dus moet verbeteren om zijn klanten te behouden. Als de groenteboer rotte aardappelen blijft verkopen, zoek ik een andere groentebooer die wel de juiste spullen inkoopt. Er zijn vrij veel klachten over dat bedrijf, dus moeten ze misschien eens naar een andere leverancier gaan kijken.... Maar zeg eens eerlijk, hoe lang werk je daar al?
Het is ook maar net welke medewerker je treft hoor. Sommigene zijn gewoon te laks om ergens achteraan te gaan en stellen dat steeds uit. Op het moment dat je belt, dan zeggen ze gewoon dat ze nog niets weten. Zo werkt het toch! Als je als winkel echt service wilt leveren, dan zul je in eerste instantie goede betrouwbare mensen in dienst moeten hebben. Daarnaast betrouwbare leveranciers en daarnaast de ruggegraat om fouten te herstellen. Wat mo666 zegt over dat vlees en die aardappelen is natuurlijk gewoon waar! Ikheb een groente boer naast mij zitten en daar haal ik toch echt geen aardappelen, want die zijn gewoon niet goed! En dan zijn het mijn buurtjes, die verder heel lief zijn en ok! Maar ik breng toch echt die aardappelen terug hoor!
wij zijn laatst voor de eerste keer in baby plaza geweest , gewoon om wat ideeen op te doen. er waren bijna geen klanten in de winkel, en van al het personeel heeft er werkelijk niemand op of om gekeken. ook geen tot ziens of goedenmiddag, terwijl ze ons zeker gewoon gezien hadden. vond het erg onpersoonlijk en de winkel ook niet eens super.... niet meer dus.. ps gingen we laatst naar de prénatal in heerlen (woonboulevard), 40 km voor gereden, waren er alleen bouwvakkers en was die winkel helemaal weg?!?! fijn dat ze dat op internet even aangeven......
maja om nu op een forum even 1 winkel helemaal de hemel in te prijzen en verder geen reacties? reclame? onnee daar gaan em hormonen volgens mij....
Ik weet wel dat ze 'echt' is. Op een tweelingforum post ook een Hoopvol die zwanger is van een tweeling dus denk dat het dezelfde meid is. Maar je hebt wel gelijk, Hoopvol, werk je daar ofzo?