Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over ongesteldheid. Ik weet dat het heel lang weg kan blijven. Bij mijn dochter werd ik echter alweer na 8 weken ongesteld. Dit is voor mij nu alleen geen vergelijk. Bij mijn dochter moest ik veel kolfen omdat ze de borst niet goed pakte en dronk met een tepelhoedje. Ik heb begrepen dat dit je hormonen anders beinvloeden. Nu bij mijn zoontje heb ik ook weer lang gevloeid en met 8 weken kreeg ik ook ongi of ei sprong krampjes nog niet zoals eerst maar wel duidelijk voel baar. Vorige week verloor ik iets bloed geen ongi maar meer spotten en na 2 dagen niks. Is dit herkenbaar voor iemand en is dit een normalere gang van zaken? Mijn zoon krijgt voledig borstvoeding op vraag. Hij heeft wel met 10 dagen 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Waarbij ik 2 dagen volledig heb moeten kolfen, omdat hij te zwak was om uit de borst te drinken. Ik wil het graag weten, omdat ik mee een beetje zorgen maak dat de restanten van de zwangerschap nog niet helemaal weg zijn. Deze angst komt weer omdat mijn baarmoeder in het begin eng hoog bleef staan. Ook dit is weer een heel verhaal geworden. De vraag is dus is het normaal om alleen maar te spotten of moet je dan echt ongesteld worden. alvast bedankt Tanna
Hey!!! Ik denk dat het wel normaal is hoor! Je lichaam is natuurlijk nog flink in de hobbel van alles! Ik werd ongesteld na 4,5 maand (ook volledig bv op verzoek). Dan verwacht je heeel wat, maar het was die 3 dagen op te vangen met 1 maandverbandje per dag (zo weinig!!) Daarna helemaal nix meer.... Nou, normaal is dat veel meer hihi. Maak je geen zorgen, als bij een ander het voor 8 maanden weg kan blijven zal dit helemaal niet erg zijn. We wachten de volgende keer maar weer af....
Bedankt voor je antwoord. Normaal maak ik me niet zo snel zorgen. Alleen zowel zwangerschap bevalling enz lopen anders als bij mijn dochter helaas in de negative zin. Mijn baarmoeder bleef zo eng hoog dat vk al met gyn aan het bellen was. Toen schoot hij toch wel weer redelijk naar de goede kant. Vandaar een beetje allert en bezorgt. Heb nog wat verder gebrowsd en ben nu wel redelijk gerust. Ik wacht gewoon af tot het los barst de volgende keer.