Batavus diva met kinderzitje voor

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koraal82, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik wilde vandaag een mamafiets kopen maar dit werd me een beetje afgeraden omdat volgens de verkoper deze fietsen vrij zwaar zijn. Ik ben zelf slank van postuur en volgens de verkoper zou een batavus diva ook prima zijn. Ik vind zo een Diva mooier en je kan er ook zo een kratje/mandje voorop zetten en dat vinf ik ook leuk.

Ik twijfel wel nog een beetje of er genoeg plaats voor is met een kinderzitje erbij. Wat is jullie ervaring?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja hoor, ik heb ook een Batavus fiets met sinds 2 weken een Yepp mini zitje. Gaat echt perfect.
    Ik dacht ook altijd dat het never nooit gaat lukken met m'n knieën ondanks m'n geringe lengte

3. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de Diva!! Gaat prima met een zitje... Ik kan wel met mijn voeten bij de grond (niet helemaal plat hoor ;)).. Dat vind ik wel fijn. Ik vind het een fijne fiets, maar hij is wel zwaar, helemaal met mand voorop erbij.. Maar wel een super fiets.. Is gewoon wennen..

succes met kiezen..

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb ook de Diva.

Ik ben er niet helemaal meer tevreden over.
    Fijne is inderdaad de mand voorop, wat hem ook weer zwaar maakt aan het stuur.

Ik vind dat er met een voorzitter vrij weinig ruimte is tussen stuur en beentjes waardoor ik mijn 1jarige zoontje niet makkelijk in het stoeltje krijg.

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een batavus (niet de diva maar de gewone mambo 7). Ik heb niet gekozen voor een moederfiets omdat ik deze fiets fijner vond fietsen in de winkel. Qua gewicht van de fiets scheelde het heel weinig en de fietsenwinkel zei dat als de banden goed opgepompt zijn dat je bij een moederfiets weinig merkt van de bredere banden maar toch fietste deze gewone stadsfiets voor mij comfortabeler. Ik heb een Yepp zitje voorop en dat gaat prima, dochter past er prima tussen en ik heb nog genoeg ruimte. Stuurslot, dubbele standaard en ruimere instap heb ik nog niet gemist. Ik heb een slank postuur.

Deel Deze Pagina