combi sleeper en wat nog meer?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lieniej, Nov 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    Wat trek je je baby aan als je m te slapen legt in n combisleeper?
    Sokjes, pyjama, rompertje?
    Mijn ventje zn koppie verdwijnt altijd voor de helft in de slaapzak terwijl hij toch wel een grote baby is en hij ligt dan ook altijd aan de kraag van de slaapzak te sabbelen, wie herkent dit?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Lynn heeft ook een combisleeper, alleen heeft ze het nu nog te warm in dat ding (of te koud met alleen de buitenzak)
    Op haar kamertje is het ook 18 a 19 graden. Dus ze ligt nu nog met een dikke pyama in een winterslaapzak. Straks met de koudere nachten komt de combisleeper waarschijnlijk wel tevoorschijn.
    Maar iedere baby verschilt weer dus een kwestie van uitproberen.

Lynn kauwt ook op de rand van de CS. Terwijl ze er verder goed in past. Zo lang het koppie er niet in kan verdwijnen kan het geen kwaad.

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    mijn zoontje is ook vrij groot maar ik vond de combisleeper pas goed passen na 4 maanden ...daarvoor vond ik ook dat hij erin verzoop

als hij nu in de combisleeper ligt en het is niet zo heel koud dan heeft hij alleen een pyjamajasje aan
    als het heel erg afkoelt zoals laatst dan heeft hij er een pyjamajasje en pyjamabroekje onder aan
    en als het echt heeeeeeel koud gaat worden dan doe ik hem zon fleece pyjamaatje van de hema aan

4. Loewiese

Loewiese Actief lid

Oct 15, 2006
    124
    4
    18
    bij ons is de combisleeper al een poosje in gebruik, sinds een week of 2 dubbeldik. Eronder een romper met lange mouwen (ik vind de mouwen van de cs er kort), als het koud is nog een pyamaatje.

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Britt heeft ook een combi sleeper en het is hier flink koud snachts (lees -4) maar ze heeft een rompertje met lange mouwen aan. Dat is het. Het kan hier nl wel -15 worden snachts dus ik wil dr pyama nog niet aandoen. En ze wordt smorgens heerlijk warm wakker

Share This Page