Mijn zoontje is weer ziek! De zoveelstste keer, bijna iedere week heeft hij weer koorts of ergens anders last van. Nu is hij ook weer snipverkouden, koorts en soepoogjes. De nachten zijnvverschriikkelijk. Ook nu ligt hij weer flink te hoesten en zal hij er dalijk wel weer uit willen en gaan brullen. Ik wordt er zo moedeloos van en ben inmiddels doodmoe door de slapeloze nachten. Zijn jullie kindjes ook zo ziek rond de 11 maanden? Liefs van een radeloze moeder.....
Hier ook een kereltje wat altijd ziek was. Gaat jou kleine man ook naar kdv. Hier lijkt het er namenlijk op dat ie erg vatbaar is. Nu gaat hij niet meer en gaat het beter. Maandenlang heeft hij eigenlijk continu verhoging/ koorts gehad. Hier slaapt hij gewoon tussen in als hij 's-nachts wakker word ( is voor ons fijner omdat we dan kunnen slapen en voor hem omdat hij zich dan fijner voelt) Hoop dat dit binnenkort ook beter gaat. Het is echt heel vervelend en ik wens je sterkte groetjes kim
Ja hij gaat idd naar het kdv, heb ook geen andereoptie helaas. Vannacht weer een drama, veel huilen, ik ga zo methem naar de ha.