wat wil je? alleen het geluid van de babyhoren of meer info? wij hebben er 1 met liedjes,temperatuur aanduiding en terugspraakfunctie.... ik zou wel voor een DEC gaan met veel kanalen omdat je anders de kans heb dat je de buurt kinderen hoort ipv je eigen beebje...
Oja, wat wil ik...uhm de baby horen is genoeg. Hoef geen muziek ofzo erop...en inderdaad ik wil de buren NIET HOREN.
kijk anders eens op vergelijk.nl of kieskeurig.nl daar staan verschillende en kan je ze ook nog met elkaar vergelijken en anders bij Prenatal.
Ik ben erachter gekomen dat de terugspraakfunctie best handi is. Soms heb ik iets van beneden nodig en roep ik dat door de babyfoon en dan meldt mijn man het ook als ie me hoort. Bij ons zitten er ook liedjes op en voordeel is dat je ze van beneden af aan kan zetten. Maar omdat wij een luxe mobiel boven het bedje hebben hangen wordt het niet veel gebruikt. En thermometer is fijn en lastig. Onde bepaalde temp (en dat is met dit weer en raam open) geeft ie alarm om de 30 sec, daar wordt je gek van. En dat is ook bij meer dan 30graden (in de zomer al snel bij ons boven) in het begin hadden we een netwerk camera, dat was ook erg fijn, je leert je kindje kennen in de slaap en je kunt snel even kijken zonder het kindje wakker te maken. En mijn ouders in den bosch konden zo op afstand ook genieten van hun kleindochter. Maar hij ging kapot en we hadden hem in de VS gekocht dus even laten maken was geen optie helaas.
weet niet welk merk je hebt maar bij die van ons kun je dat alarm uitzetten.....dan laat ie het alleen nog maar in het schermpje zien. Bij mijn eerste hadden we er een met terugspraak en ik vond dat wel heel makkelijk.....dus nu bij de tweede ook weer. En bij deze zitten ook liedjes op die je beneden al aan kunt doen en daar maken wij ook wel eens gebruik van..... Zou in ieder geval zeker dect doen dan hoor je de buren zeker weten niet
wij hebben de alecto,ook met liedjes en terugspreekfunctie,moet zeggen dat ie goed bevalt. hij is er gevoelig(kan een nadeel zijn,maar ik vind het een voordeel)
denk dat we dezelfde hebben, alleen wij dan van philips maar bij ons kan je de gevoeligheid ook nog instellen.
Wij hebben ook de alecto. Gekocht bij bestekeus.nl. scheelde zo'n 60,- op gemiddelde winkelprijzen. Prenatal heeft dezelfde alleen staat er dan prenatal op en deze kost volgens mij 119,-. Wij hebben 74,- betaald voor onze alecto. Groetjes Inge
wij hebben die philips, ik ga eventjes in de gebruiksaanwijzing zoeken hihihi, nu zetten we hem vaak even uit, en soms vergeten we hem 's middags aan te zetten.