Combi sleeper

Discussion in 'Baby en dreumes' started by crealoon, Sep 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. crealoon

crealoon Actief lid

May 12, 2015
    207
    0
    16
    Hallo allemaal,

Zijn er hier mama's die ervaring hebben met een combi sleeper?
    En dan vooral na het inbakeren met een pacco?

Liefs ilona

2. enerisab

enerisab Actief lid

May 16, 2015
    267
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee, maar op Facebook heb je besloten groepen over combi sleep-in, co slapen enz. Zowel engelstalige als nederlandstalige. Misschien een tip

3. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Voor dochter, die zonder de pacco echt niet sliep, was de combisleeper echt geen oplossing. Veel te veel vrijheid. Helaas is die dus nauwelijks gebruikt naar een vriendin gegaan.

Gelukkig slaapt ze inmiddels al een paar jaar goed zonder ;)

4. crealoon

crealoon Actief lid

May 12, 2015
    207
    0
    16
    Hahaha heel lief maar zoek info over een combi sleeper (slaapzak ;))
    Toch bedankt 😘

5. crealoon

crealoon Actief lid

May 12, 2015
    207
    0
    16
    Hoe zijn jullie er mee gestopt dan?

Liefs

6. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet heel precies meer, het is alweer een tijd geleden. Maar we hebben meerdere slaapzakken geprobeerd, dat werkte niet. Afbouwen was überhaupt moeilijk.
    Uiteindelijk hebben we haar op haar buik laten slapen en dat scheelde een eind in het gewapper met die armpjes.

7. crealoon

crealoon Actief lid

May 12, 2015
    207
    0
    16
    Dat proberen we met mats ook maar die gaat huilen op zijn buikje als die te moe is om terug te rollen ;)

8. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,279
    25,751
    113
    Mijn zoontje is net 3 mnd en heeft vanaf de kraamweek ingebakerd gelegen in een swaddle me. Een paar weken terug mee gestopt vanwege de temp op zijn kamer. Het was echt te warm. Ging in 1x goed (gelukkig).

Nu slaapt hij even tijdelijk in een hema slaapzakje omdat de combisleeper nog net wat groot viel. Maar ik ga hem gebruiken zodra hij hem aan kan.
    Heb bij mijn oudste dochters ook altijd een combisleeper gebruikt. Werkte fantastisch. Geen gedoe met afgetrapte deken en aan te passen aan het seizoen.
    Maar ik vind de puckababy 4 seizoenenslaapzak ook erg mooi. Misschien wel mooier, maar ik had nou eenmaal al beide maten combisleepers klaarliggen.

9. crealoon

crealoon Actief lid

May 12, 2015
    207
    0
    16
    Adje zijn combi sleepers nou inderdaad zo stug?
    Ik zoek echt iets dat mats zich niet wakker kan slaan namelijk 😊

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vind de rits vooral heel stug, die blijft soort van stijf staan. De mouwen enz zijn gewoon dun dus zullen weinig tot geen verschil maken qua wakker wapperen. Ik vond het een fijn warme slaapzak maar wel stug. Puckababy the bag is veel zachter en knuffelige maar door het synthetische materiaal haalde ik daar m'n dochtertje bezweet uit.

11. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,279
    25,751
    113
    Eens met Suusjeuh. Hij is wel wat stug, maar de armen hebben gewoon bewegingsvrijheid. Dus het wakker wapperen zal het helaas niet tegenhouden.

Share This Page