Hallo mijn kleintje is nu met precies 34 weken 1976gram. Met 27 weken was de baby 1100 gram,hij is dus niet veel aan gekomen. Is het nodig om me zorgen te maken?
Wat zegt de gynaecoloog ervan? Is er een reden dat hij klein is? Een echo is trouwens maar een indicatie, vaak is een kindje toch wat zwaarder. Ik had een te hoge bloeddruk en achteraf bleek de navelstreng dunner dan normaal. Bij ons was de schatting ongeveer 1800 gram bij 34 weken. Uiteindelijk ben ik met 39,5 ingeleid en woog ze 2250 gram (terwijl de schatting 2500 was, bij mij was het echte gewicht dus lager).
Ik heb vandaag weer een groeiecho gehad en nu woog de baby 2400 gram hij is dus in die paar dagen wel goed aangekomen.of de vorige echoscopiste heeft niet goed gemeten.
Mijn dochter had een groeiachterstand van 2 weken maar ze groeide wel netjes mee, dus daar was verder geen zorgen over. Ik heb toen uitgebreide screening en een dopller echo gehad in voorburg.
hoi hoi ik zou me niet al te druk maken destiney had ik ook groeiecho's want die groeide volgens de gyn helemaal niet meer was geschat op 1800 gram met 36 weken en 5 dagen, 2 dagen later ben ik ingeleid en bevallen van des met een gewicht van 2770 gram dus in 2 dagen een kilo aangekomen lijkt me heel sterkt groetjes nathalie
Als ie nu 2400 is heeft ze denk ik niet goed gemeten, lijkt me onwaarschijnlijk dat een beebje bijna 600 gram aakomt in 5 dagen. Mijne was met 34 weken 2,5 kilo