Mijn vriendin was helemaal inspiratieloos en ik had dus voor haar hier een berichtje geplaatst Nu zat er een naam bij die ze erg mooi vind Elana wat vinden jullie van deze naam en voor een jongen Keano ( en dan spreekt ze het ook uit als keejano )
Keano, als het dan ook zo word uitgesproken vind ik wel leuk. Als Keano als KIE-JA-NO word uitgesproken niet Elana.. weet ik niet, moet ik even aan wennen. Als onze zoon een dochter zou zijn geweest had ze Yvana geheten (Ivana kan ook) Ik denk dat ik dat, of iets als Elena mooier zou vinden
Elena vind ik ook mooier dan Elana. Vind namen die eindigen op een a wel vaak heel leuk. Elana niet zo. Keano vind ik niet zo....
Elana... best aardig maar wordt wel een tongbreker.. mensen zullen vaak Elena zeggen Keano en dan zeker Engels uitgesproken is niet mijn smaak.
Ik vind Elana wat aparter dan Elena, zonder dat de naam raar of té apart wordt. Keano is niet mijn smaak, maar op zichzelf is er niets mis met de naam.
Elana vind ik mooi (kan me een tv serie herinneren en volgens mij heette daar iemand ook zo). Net even opgezocht, het is grieks en betekend fakkel. Keano vind ik niet zo heel mooi (maar dat komt misschien ook omdat het jongentje hier in de buurt dat zo heet vaak een niet zo heel leuk gedrag vertoont.) Naam komt trouwens uit Hawaï en betekend koele bries over de bergen. Je hebt ook Kyano(s), is ook grieks en betekend cyaan, groenachtige kleur.
ze twijfelt nu tussen elana en ilana elena vind ze niet mooi Voor een jongen ging ze voor Keano ( keejaanoo ) maar ze vind djayden en levi ook mooi
Eerlijk gezegd vind ik geen van de namen mooi. Als je Elana zegt struikel je over de letters. Maar goed, snap nooit goed waarom er een mening wordt gevraagd als iemand al uit de naam is. Lekker doen als zij het mooi vindt.
Ik vind Jayden veel mooier dan Keano. Alleen vind ik de schrijfwijze Djayden een beetje teveel Van het goede! Dj vind ik niet mooi zo naast elkaar in een naam! Elana vind ik niet mooi. Ilana wel!