Wat zouden jullie doen? Vanochtend de kinderwagen binnen gekregen. We zijn voor de Mura 3 gegaan, kleur Denim Field. In de winkel leek hij zoooooo mooi, we waren verliefd. Nu in daglicht lijkt hij wel groenig! Vind hem echt niet mooi Wat nu? Morgen naar Babydump om te vragen of we hem mogen ruilen voor een zwarte? Zwart is zwart, dus dan weten we iig waar we aan toe zijn... Op de site staat wel iets dat je een zichttermijn/herroepingstermijn van 14 dagen hebt... Bah, weer echt iets voor mij hoor
Ik zou absoluut bellen of langsgaan en het vragen, ja! Je weet maar nooit, toch? niet geschoten, altijd mis.
Zou ook zeker ruilen als dat kan (lijkt me wel)... Je moet anders idd wel erg vaak tegen een lelijke kleur aan kijken
ik zou ruilen. Je krijgt er spijt van als je het niet gedaan hebt en vervolgens elke keer als je gaat wandelen je ergert aan die kleur!!! xxx
Wij vonden de Denim field op internet prachtig maar in de winkel ook 3x niks. Zou vragen of je hem nog kan ruilen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Jullie hebben gelijk ook! Baal er zo van. Op internet leek de kleur echt super! En we hebben de wagen bij kunstlicht gezien, toen leek hij ook erg mooi. Wel iets anders, maar we dachten dat dat door het kunstlicht kwam... Was echt een domper bij het uitpakken Morgen dus naar Babydump
precies! Ik kan me ook niet voorstellen dat ze daar moeilijk over doen. (ik heb zelf trouwens ook de zwarte, maar dan de mura4)
Ik zou ook gaan ruilen. Het is een beste uitgave, moet je wel tevreden over zijn. Die kleur gaat alleen maar meer tegen staan. Succes!
Ben zoooooo blij We hebben hem mogen ruilen voor een zwarte. En dat niet alleen, hij wordt ook nog eens volgende week geleverd! Helemaal blij met Babydump!
Ah, wat goed! Had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar toch erg fijn te lezen dat het zo makkelijk ging Gefeliciteerd!