Reiswieg-inzet voor X-Adventure Researcher kinderwagen, kleur: mango (gratis af te halen, gaat volgende week weg indien geen belangstelling) X-Adventure autostoeltje 0-9 kg plus adapterstukken om het stoeltje op het onderstel van een X-Adventure wandelwagen te bevestigen, en afneembaar zonnekapje Hemeltje voor boven een wieg: witte transparante voile, wit bovenstuk in de vorm van een kroontje met belletjes erop, witte standaard Stevig en verstelbaar wipstoeltje met losse babygym Feestelijk topje mt 38 zwart met zilverkleurige applicatie Feestelijke rok bruin/zwart mt 38 tot net over de knie Twee Agis-groeimeters van blauw/wit pluche met nijlpaardjes Ik zal proberen foto's in mijn album te zetten, voor jullie beeldvorming. Heb je belangstelling, stuur me dan een pb'tje.
Aantal foto's staan in mijn album. O ja, en mijn man heeft zijn postzegels opgeruimd en heeft hééééél veel dubbele postzegels van Nederland. Vooral de meest gangbare uit het guldentijdperk (v.a. 35 ct). Zijn of kennen jullie (beginnende) postzegelverzamelaars die we daarmee gratis blij kunnen maken, anders gaan ze weg. Groetjes, Wendy