Ik heb nu een dikke week GF aan het spuiten ( 225 EH) . Gisteren had ik de eerste echo meting. Nu was er maar 1 eiblaasje gegroeid ( 10mm) en de rest die er zatten deden niks. Waren nog erg klein. Ik weet dat in mijn situatie een kleine kans is. Maar ik snap gewoon niet dat de andere mini's niet mee groeien. Maandag heb ik weer een echo meting, dus ik hoop dat de andere toch een beetje mee groeien. Maar ik heb er een zwaar hoofd in. Mijn man en ik houden ons maar voor, we hebben er ook maar 1 goede nodig... Ik ben benieuwd er meer dames dit hebben gehad.
Hoi, Hier nog een vervroegde overgang😱 Ben nu 4 dagen aan gonal F en donderdag echo. Hoop ook zo dat er meerdere eiblaasjes zullen groeien. Zullen ze bij 1 eiblaas toch doorgaan met punctie? Mij werd verteld dat ik minimaal 3 moet hebben want in mijn geval uitzonderlijk zal zijn met vervroegde overhang.
Pff. Ik had vandaag een FM en slechts 1 blaasje na 21 dagen spuiten. Dosis verhoogd en volg wk, na 27 dagen hoop ik toch echt Pregnyl te zetten. De vorige ronde heb ik maar 7 dagen gespoten... 😒😒
ik hoor/lees vaak dat bij een lage eicelvoorraad of vervroegde overgang dat je beter menopur kan spuiten, verder geen verstand hoor, maar even ter tip/idee
Ik heb donderdag echo dus ben heel benieuwd of mijn lichaam reageerd op de hormonen.. Ik moet nu 300 Gonal gebruiken
Ik heb donderdag echo dus ben heel benieuwd of mijn lichaam reageerd op de hormonen.. Ik moet nu 300 Gonal gebruiken
Persoonlijk denk ik dat als er maar 1 eiblaas aanslaat op se gekozen medicatie, je met je arts moet bespreken of andere medicatie beter effect zou hebben. Beter de punctie dan afblazen en met andere medicatie grotere kans, want 1 blaasje is misschien wel wat zonde van je vergoede poging... Hoe gingen jullie vervolgecho's meiden? Ik mag zaterdag voor fm2 langskomen, na een week 225eh Gonal-f. Heel veel geluk allemaal!
Echo gehad en er groeide dus helemaal niks.. Niet 1 en dat na 8 dagen aan 300e gonal f. Moet maandag weer een echo maar ben zoooo teleurgesteld dit gaat dus niks worden. Alle hoop verdwenen
Knuffel, wat een domper! Maar niet je koppie laten hangen hoor! Gewoon je vragen stellen aan de arts. Zou andere medicatie ander effect hebben, dat soort vragen.
Noor2016, wat erg dat bij jou het niet aanslaat. Waarschijnlijk zal maandag ook geen verandering zijn. Maar waar doe je IVF behandeling? Omdat jij 300 eh spuit.
Gisteren mijn laatste echo gehad. Het ene blaasje was niks hooguit een vochtblaasje. En verder deed het niks. Al het spuiten had geen effect. Ik heb nog bloed laten prikken en daaruit bleek dat er niks gebeurd. En ik mocht nog evt nog een weekje door gaan. Maar het zou niks veranderd en dat geloof ik zelf eigenlijk ook wel. En mijn man en ik hebben maar besloten om er niet mee verder te gaan. En om een traject in het buitenland twijfel ik aan of het echt meer kansen geeft als je in de vervroegde overgang zit. Want je lichaam werkt al heel hard om hormonen aan te maken voor een eisprong. Of je nou 150, 225 of nog meer spuit, heeft weinig effect ( bij mij omdat ik in de overgang zit) Dus mijn man en ik gaan voorlopig op de natuurlijke bevruchting verder. Want het blijkt dat mijn man top kwaliteit zaad heeft. En ik moet gewoon hopen dat ik een goed eitje los laat en dat het bevrucht mag worden. Want ik heb op deze manier net zoveel kans als met IVF. Ik ben er ook in gegaan in deze traject, van ik ben benieuwd of er eiblaasjes werden aangemaakt. En ik vond het spuiten erg heftig en zou het niet snel weer doen. Ik ben natuurlijk wel teleurgesteld dat er geen effect heeft gehad.