Ik ben op zoek naar een goede combimagnetron kleur RVS max tot 200 euro. Wat zijn jullie ervaringen welke raden jullie aan?
Severin - MW 7817 - combimagnetron - wehkamp.nl ik heb deze besteld. Maar zit nu weer erg te twijfelen. Heeft iemand ervaring met dit model
ik heb zelf geen ervaring ermee, ik heb een oven en een magnetron apart. Maar ik zie onder deze magnetron 35 reviews staan, misschien dat die je kunnen helpen met het kiezen van de magnetron
Het zal net iets over je budget gaan maar deze: Whirlpool JT368SL Combi Magnetron [#80763] Is je geld dubbel en dwars waard. Ik ben echt helemaal weg van deze magnetron. Je kunt er werkelijk alles mee. Vooral de crisp functie is geweldig.
krokus ja zag ik pas later Ik heb zelf ook een oven apart staan maar dacht lekker handig als het ook in de magnetron kan als ik bijv borek en iets anders maak bijv kan ik ze alle twee gebruiken.
die magnetron die ik nu heb, daar kwam allemaal rook uit en lichtflitsen dus die durf ik niet meer te gebruiken
hee hee. Ik had jaren geleden al een combimagnetron op t oog wat precies bij mijn stijle past zegmaar. laatst hebben we m gekocht al1 was ie geen 140 euro meer maar 95 geloof ik! Germatic combimagnetron MWDGC-22 Dat is m..al1 deze is wit wij hebben een zwarte en kweet niet of het dezelfde vermogens hebben enz maar de vermogens die die heeft zijn goed!. maar die zwarte vind ik super! die hebben ze daar ook witte vind ik zelf wat minder, hoop je beetje geholpen te hebben dr staat trouwens niet bij dat ze m ook int zwart hebben dus maar die hebben ze zeker wel!
Heb je dan niet iets in de magnetron gedaan waarvan de massa kleiner was dan de massa van het metalen rekje dat erin staat? Want dan gaat ie ook onweren (En ja ik spreek uit ervaring )
ik heb een combi magnetron hij is van lg en wil niks anders meer ik kan er heerlijk in braden en echt krokante dingen in maken heerlijk
Ik heb een LG en die is al 2x doorgebrand met voorverwarmen. Kan er nog geen cake in bakken :'( Zelfs met alle aanwijzingen erbij uit handleiding enzo. Rotding. Zit nog in de garantie dus ga er binnenkort mee terug ***ding.
haha dat hadden wij ook toen lag er een brood mes in die we al een tijd kwijt waren nu gebruiken we m alsnog maar kan er alleen niet meer in bakken alleen nog de combi gebruiken voor kip te bakken en de gewone magnetron stand
Toevallig vonkte die van ons sinds gisteren :x dus die is ook afgeschreven Ik zat ook al te kijken naar een nieuwe totdat mijn man zei dat de lidl er 1 verkoopt deze week Die heeft hij vandaag dus gehaald hij is maar 90 euro en heeft verschillende functie's Met dubbelgrillfunctie voor vlees, vis, ovenschotels etc. 11 voorgeprogrammeerde kookfuncties, 3 speciale pizzaprogrammas, 3 magnetron-/grillcombinaties en 9 standen Met snelstart- en ontdooifunctie Digitale klok, keukentimer en kinderbeveiliging 900 watt (dubbelgrillfunctie: 1.500 watt) Volume: ca. 24 l Incl. grillsteun en een metalen draaibord met antiaanbaklaag (Ø 27 cm) LIDL Wat is een crisp functie eigenlijk? Weet niet of hij op deze zit hoor, maar vroeg mij het af toen ik het las
Persoonlijk ben ik niet voor een combinatie oven/magnetron omdat ik nogal vaak die dingen samen gebruik bv. soep opwarmen en vlees laten braden of zo. Maar zoals met alle toestellen moet je gewoon veel geluk hebben zo heb ik bv toen ik ging samenwonen op 1 week tijd 3 strijkijzers moeten kopen allez ja omruilen want gelukkig was het garantie.
Bedankt meiden. We hebben wat rond gegekeken en wilde ook dat er een stoomfunctie bijzit om te kunnen stomen voor bijv hapjes voor batuhan. dus het is deze geworden wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland