Mijn zoontje zuigt valse lucht mee met drinken. Ik snap echt niet hoe het komt. Techniek was volgens lactatiekundige goed! Het is echt een vervelend geluid! Komt iemand dit bekend voor en gaat dit wel weer over. Kinderarts zegt dat hij een slordige drinker is en genoeg binnen krijgt omdat hij enorm groeit. Dus zal hij zijn drink gedrag ook niet aan hoeven passen! Hij maakt echt een kabaal tijdens het drinken!
Ja hoor, doet mijn zoontje ook. Hij moet ook echt goed boeren tussendoor anders krijgt hij krampjes. Hij smakt ook en valt af en toe van de tepel af, maar hij groeit goed en ik krijg geen kloven en zo, dus het zal wel goed zijn. Ik moet hem wel regelmatig opnieuw aanleggen want hij kan ook een beetje sabbelen af en toe.
Ja heb echt van alles geprobeerd. Opnieuw aanleggen, andere houding, kin ondersteunen, lipjes nakijken tijdens drinken. Vind het zo vreemd omdat hij dit niet vanf het begin doet.
Herkenning mij dochter maakt nog steeds een kabaal tijdens het drinken en ze doet het nu ruim 13 maanden als jij er geen last van heb en je kindje groeit goed geen probleem toch