Manlief en ik worden het niet eens over de naam... We vinden beiden een andere naam ontzettend leuk. We kunnen ons ook wel vinden in de andere optie, maar 1 van ons zal toe moeten geven. Of iemand moet nog een andere topnaam voor ons weten? (Niet te veel voorkomend maar wel duidelijk wat de uitspraak moet zijn, als je de naam leest). Welke van bovenstaande namen vinden jullie het mooist? En waarom (niet)?
Als ik tussen deze twee moest kiezen zou ik voor Bodhi gaan, maar dan dus zo geschreven. Hoe zeldzaam wil je dat de naam is? Wat is een beetje jullie smaak, vind ik moeilijk n.a.v. slechts twee namen in te schatten? Dan kan ik wat meer meedenken misschien. Overigens hadden wij bij al onze kinderen pas na de geboorte de knoop doorgehakt omdat we beiden steeds een andere nummer 1 hadden. Toen we het kindje zagen was de keuze ineens veel makkelijker!
Uitspraak is Juulan... Dat is ook de naam die ik geweldig vind. Manlief wil bodie, maar ik vind t een meh naam... Leuk voor de kind van een ander, niet voor dat van mij zeg maar. Namen die ik verdermooi vind zijn: Ravi en Lenn maar de ene vind mijn man niks en de ander komt al voor in de familie.
Bodhi vind ik helemaal niets. Julan vInd ik erg vrouwelijk. Allebei dus niet mijn keuze, maar liever Julan als ik moest kiezen.
Grappig, ik vind juist bodi heel erg vrouwelijk. Niet zo mooi dus. Julan vind ik wel erg leuk! Net wat origineler en vlotter dan Julian
Julan vind ik leuker. Ook ik vind Bodhi meer voor de hond... Maar waarom niet verder zoeken tot je de naam vindt waarbij je beide het wauw gevoel hebt?
Bij Julan mis ik een i (Julian), zo voelt hij onaf. Bodie vind ik niet mooi. Ik heb dus de poll niet ingevuld, want zo vind ik beide geen mooie namen. Sorry.
Julan! Leuke naam, bijzonder en toch normaal haha. Bodie zou ik als Bodhi schrijven maar vind ik een beetje kinderachtig of dierachtig. Niet zo mooi. Andere ideetjes: Avan Danan Elon Evza Ezan Fender Ferre Ferren, Ferran Floran Flynn Ilan Lennon Lucan Morris Nolan, Nilan Novan Otis Ravin Silven, Silvan Tobe Tobin
Hmm vind ze beide niet zo mooi. Julan vind ik niet af. En mijn zoontje heeft van 2e naam julian. Achteraf dikke spijt van. Bodhi vind ik niet echt een naam voor in Nederland. Leuk als hondennaam oid b Jullie afgevallen keuzes vind ik wel veel leuker. Ik zou voor Ravi gaan dan.